Pettääkö mies?
Mies on kirjautunut seksideittisivuille paljastui kun oli käynyt siellä minun koneellani. Ei ole kuulemma ketään tavannut,jutellut tai kirjoittellut, sänkypuuhista puhumattakaan ja ei kuulemma varmaan olisi lopulta tavannutkaan. On aina ollut ehdoton, ettei petä eikä siedä pettämistä. Yhdessä oltu jo kohta 10 vuotta ja kaksi pientä lasta.
Vannoo, ettei enää käy sivuilla ja poistaa profiilin ja asiat keskustellaan kun tulee kotiin. On nyt todistettavasti (varma tieto) lasten kanssa kotonaan.
Miten voin luottaa, eroanko vai katsonko mitä tapahtuu? Vannoo rakastavansa minua. Liittynyt ennen joulua sivuille, mutta ei ole ilmeisesti tavannut ketään. Väittää olleensa vain utelias.
Voiko joku olla niin utelias, että liittyy, jotta näkee ilmoitukset ja katsoo liki joka päivä ketä siellä on.
Mitä teen? Minua tämä loukkaa sillä itse olen ollut 100% uskollinen.
Kommentit (4)
En saa unta ja välillä tuntuu,että tapan itseni, mutta sitten mietin lapsia. Olen pitänyt miestä kunnon miehenä ja uskollisena. Minusta tuo oli muuta kuin tirkistelyä, jos monena päivänä käy katsomassa.
Minullakin on profiili nimenomaan sitä varten että on kiva käydä katsomassa keitä siellä on,en missään nimessä ole hakemassa mitään seuraa sieltä vaan nimenomaan uteliaisuuttani.Voit nyt ottaa ihan rauhassa jos miehesikin on poistanut jo profiilin.
Mies 37
Niin ja mies ei ole koskaan ollut mikään seksihurjastelija ja ikääkin jo kohta 50. Olisiko viidenkympinvillitys?
Tämä ei ole provo, olen vain sokissa, asia paljastui tänään.