Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies väittää että on lapsena ollut allerginen c-vitamiinille.

Vierailija
20.01.2013 |

ja äitinsä puhuu tästä myös. ei kai sellainen ole mahdollista! :D eiköhän kyseessä ole sitrusallergia...voi hyvät hyssykät taas!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella allerginen sitrushedelmille, mutta onneksi C-vitamiinia saa muualtakin (esim. mustista viinimarjoista).

Ennen vanhaan ehkä ajateltiin, että C:tä ei ole kuin sitruksissa ja siinä kohtaa meni puurot ja vellit sekaisin. :)

Vierailija
4/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.steadyhealth.com/allergy_to_vitamin_c_t64693.html" alt="http://www.steadyhealth.com/allergy_to_vitamin_c_t64693.html">http://www.steadyhealth.com/allergy_to_vitamin_c_t64693.html</a&gt;

mieltäisin tän enemmän yliherkkyydeks liialle c-vitamiinin saannille. oonko mä myös herneille allerginen kun ne liikaa nautittuna aiheuttaa ilmavaivoja?

Vierailija
5/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä C-viminiä

- jos olet allerginen askorbiinihapolle (C-vitamiinille) tai jollekin muulle tämän valmisteen sisältämälle aineelle.

Vierailija
7/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska yksittäisten ihmisten kokemuksista ja mielipiteistä on tullut tieteellistä faktaa?

Vierailija
8/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex väitti, että se on allerginen raa'an perunan koskemiselle :D lol!

Vierailija
9/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 70-luvun alussa ihotautiläääkärit neuvoivat atoopikkoa välttämään sitrushedelmiä, maitoa ja suklaata. Itselläni on todisteita, eli ohjeita, joita äitini sai. Sitten kieltoa kumottiin niin, että sitrushedlmiä sai syödä mutta ei itse kuoria, koska kuorista eriytyvä neste on pahaksi atooppisille käsille. Ja toki, jos oli käsi-ihottuma päällä, niin kyllähn kuoriminen kirvelsi käsiä.

Vierailija
10/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 70-luvun alussa ihotautiläääkärit neuvoivat atoopikkoa välttämään sitrushedelmiä, maitoa ja suklaata. Itselläni on todisteita, eli ohjeita, joita äitini sai. Sitten kieltoa kumottiin niin, että sitrushedlmiä sai syödä mutta ei itse kuoria, koska kuorista eriytyvä neste on pahaksi atooppisille käsille. Ja toki, jos oli käsi-ihottuma päällä, niin kyllähn kuoriminen kirvelsi käsiä.

Vierailija
11/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneessa on joku vika, perskules..

Vierailija
13/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

c-vitamiinitabletteja, joiden jonkin ainesosa aiheutti vatsakipuja ja pahoinvointia.

Vierailija
14/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon allerginen raa´alle perunalle ja paprikalle. Siksi mieheni kuorii ja pilkkoo nämä meillä. Saan punaisen kutiavan ihottuman käsiini jos kosken raakaa perunaa.

Tunnen ihmisen, joka ei siedä omenaa samassa huoneessa. Saa oireita vaikka ei itse koskisi omenaan.

Mun ex väitti, että se on allerginen raa'an perunan koskemiselle :D lol!