Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilta Mirena on vienyt kuukatiset...

Vierailija
19.01.2013 |

Miten ihmeessä voi olla varma ettei ole raskaana, kun tuo klassisin raskaus oire loistaa poissaolollaan.

Nytkin epäilyttää, vaikkei ole oireita....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voikaan, vaan joka kerta kun kävin hakemassa lisää (mulla oli kyllä eri merkki, qlaira) niin nappasin myös mukaan raskaustestejä. joka kuukausi siis pissin tikkuun, tai ainakin joka toinen.

Vierailija
2/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman kehoni toimintoja, että tiedän milloin esim selkäkipu johtuu kuukautisista, vaikka varsinaista vuotoa ei ole. Samaten olen neljä aikaisempaa raskautta tunnistanut melko heti Alkon kiinnittymisen jälkeen ja uskon, että tunnistaisin nytkin, vaikka on mirena. Kertaakaan en ole testannut raskautta ja joka vuosi käynyt gynellä tarkastuksessa ja ultrassa. Toki, jos sulla tuntuu ihan oikeita oireita, niin testaat - varmuuden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tallessA

Vierailija
4/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kuukauden välein, sitten annoin olla. Kierukan paikallaanolo tsekattiin ultraäänellä pari kk asettamisen jälkeen ja on kai aika epätodennäköistä, että hyvin paikoillaan oleva kierukka lähtisi lätkimään tai olisi tehoton. Tunnistan kyllä myöskin raskausoireet (rintojen arkuus ja pingotus, pahoinvointi, pissahätä, turvotukset, alamahan juiliminen) eikä sellaisia ole.

Vierailija
5/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti tiedän aina milloin on "menkat" vaikkei vuotoa olekaan.

Sen vaan tietää kun yhtään kuuntelee kroppaansa. Esim pms on ihan normaali, oviksen tuntee aivan kuten ennenkin jne.

Vierailija
6/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin raskausoireet on ollu NIIN voimakkaat, että kovin pitkälle ei pääsisi ennenkuin itse oisin varma. Mutta todennäköisyys raskaana oloon , varsinkin niin, että kuukautisia ei ole Mirenan kanssa edes ollut, on niin häviävän pieni, että yhtä hyvin vois ruveta odotteleen salamaniskua tai rupee jo valmiiksi tilaileen kaikenlaista loton päävoittoa odotellessa :)

Mut jos ei pää rauhotu, aina voi tehä raskaustestin:)

Vierailija
7/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuukautisia on samat, mutta vuoto puuttuu. Mulla eka mirena oli 6 vuotta eikä edellenkään alkanut vuoto, mutta pitempään en uskaltanut pitää. Nyt on toinen menossa ja kolmas vuosi lähtee. Ja edelleen pms oireet joka kuukausi, mutta ei vuotoa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän