aloitin kahvakuulan ja olen kiinteynyt ihan uskomattoman paljon
ensin oli hermo mennä siihen kuulan heilutteluun, mutta kävin silti ja nyt olen parin kuukauden jälkeen uskomattoman timmi.
aerobista liikuntaa olen harrastanut päälle myös ja hyvä kunto oli jo. mutta silti ihmetyttää kuulan tehokkuus.
now i am a belever.
Kommentit (9)
Häh, miksi kuulailu vahvistaisi vain käsiä?
Vähän epäilyttää että kerta viikossa auttaisi kiinteytymisessä.
Mikä kehenkin tehoaa. Minä olen kiinteynyt huomattavasti, kun olen vetäissyt mukulan kanssa tunnin verran joka päivä Fröbelin Palikoiden dvd:t läpi. On ilmaista eikä tarvita lapsenvahtia vaan on äidin ja lapsen laatuaikaa :)
hienoa, siis kiinteydyit ihan joka paikasta vai vaan käsistä?
oletko myös muuttanut ruokavaliota?
Tuliko aluksi selkä kipeäksi? Mulla tulee...
alaselkä tuli ensin kipeäksi, mutta se meni ohi.
ruokavaliota en ole muuttanut, tavallista perustuokaa syön, enkä muutenkaan harrastanut enemmän liikuntaa kuin tavallisesti. yksi kahvakuula viikossa, joku muu jumppa ja kävelyä päälle.
ihmeellisen tehokasta. varsinkin jos ohjaaja on suunnitellut hyvän ja tiiviin tunnin, jossaei koko aika kulu jonkun tekniikkaseikan hiomiseen vaan neuvot tulee siellä liikkeiden lomassa.
joka paikasta olen kiinteytynyt, keskivartalosta huomaa eron eniten ja lantiosta sekä takapuolesta. kropan muoto on jotenkin kaventunut, vaikka paino on pysynyt samana.
Se on tehokasta jos tekee oikealla tekniikalla ja hyvin rakennetulla ohjelmalla. Ja se todellakin vahvistaa muutakin kuin käsiä.
up