Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas huono kokemus Nutrilet-kuurista.

Vierailija
19.01.2013 |

Olin viikon Nutrilet-kuurilla, jossa 500-600 kaloria päivä. Paino tippui vain vajaa 3kg ja nekin alussa. Viimeisenä päivänä oli tullut +200g takaisin!! No tänään heitin masentuneena hanskat naulaan ja söin tavallisen aamupalan ( paahtoleipää ja jogurtin ).

Aattelin vielä ensi viikon nutrata, mutta jos ei tuolla parin tuhannen kalorivajeella päivässä laihdu, niin oli viimeinen nutraus yritykseni.

Seuraavaksi vaikka karppaan mieluummin. Ylipainoa n.25kg. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen itse laihtunut nutraamalla nyt 2 vkossa tosi hyvin.

Olen tyytyväinen ja meinaan jatkaa.

Vierailija
2/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vain" 2,8kg pois? Onko se vähän? Tuo 500-600kcal on todella vähän?

Ei siinä, järkevästi toteutettu karppaus on hyvä vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy myös liikkua...

Vierailija
4/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla oli erinomaiset tulokset! Sun odotukset on aika kovat. Hyvä painonpudotustahti on n. 0,5 - 1 kg / viikossa.

Kovempi kuin 3 kg viikossa alkaa jo olla epäterveellistä, silloin paino lähtee enimmäkseen lihaksista - ja sitä et varmaankaan tahdo!

200 g painoa lisää päivässä tarkoittaa yhden vessakäynnin väliin jättämistä tai yhden vesilasillisen juomista. Normaalin naisen paino vaihtelee nestetasapainosta ja kuukautiskierrosta riippuen 1 -2 kg päivätasolla. Eli päivätasolla sun ei painonpudotusta kannata katsoa. Viikkotaso on parempi.

Tsemppiä ja realismia sulle, valitsit sitten minkä tahansa painonpudotusmenetelmän!

Vierailija
5/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu on nestettä ja lihasmassaa.

Parhaiten laihdut, kun syöt normaalisti. Jätät herkut pois ja lisäät kasvisten määrää.

Työkaveri on saanut niin pois 15kg 4kk aikana.

Hitaasti hyvää tulee. Eikä tarvitse kärsiä nälästä.

Vierailija
6/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla oli erinomaiset tulokset! Sun odotukset on aika kovat. Hyvä painonpudotustahti on n. 0,5 - 1 kg / viikossa.

Kovempi kuin 3 kg viikossa alkaa jo olla epäterveellistä, silloin paino lähtee enimmäkseen lihaksista - ja sitä et varmaankaan tahdo!

200 g painoa lisää päivässä tarkoittaa yhden vessakäynnin väliin jättämistä tai yhden vesilasillisen juomista. Normaalin naisen paino vaihtelee nestetasapainosta ja kuukautiskierrosta riippuen 1 -2 kg päivätasolla. Eli päivätasolla sun ei painonpudotusta kannata katsoa. Viikkotaso on parempi.

Tsemppiä ja realismia sulle, valitsit sitten minkä tahansa painonpudotusmenetelmän!

OK, oon ehkä vähän hätäinen, mutta luulin oikeati että painoa tippuu alussa joku 4kg viikko, noin vähillä kaloreilla! Ja olo oli lopuksi, et paino jymähtänyt, kun kolmeen päivään ei tippunut ollenkaan ja olen käynyt mm. pulkkamäessä lasten kanssa ja kävellyt. Kovempaa liikuntaa en nyt pysty, kun mulla on liikkumista haittaava asia, joka vaatii leikkaushoitoa tänä keväänä. T.Ap

Vierailija
7/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu on nestettä ja lihasmassaa.

Parhaiten laihdut, kun syöt normaalisti. Jätät herkut pois ja lisäät kasvisten määrää.

Työkaveri on saanut niin pois 15kg 4kk aikana.

Hitaasti hyvää tulee. Eikä tarvitse kärsiä nälästä.

15kg. Joten hän on laihtunut vajaan kilon viikossa. Tuon sun tiedon mukaan siitä vain puoli kiloa viikossa olisi rasvaa. Kaverisi olisi siis karistanut vain 8 kiloa läskiä ja loput olisi turvotusta ja lihasten pienenemistä? Ei kai se nyt noin mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi