Keräiletkö jotain, mitä?
Minä keräilen wanhoja esineitä, jos ne ovat tietynlaisia ja suht edullisia, viehättäviä. Sekä CD-levyjä (siis toki vain sellaisia joita kuuntelen:). Kerään myös valikoiden tiettyihin satuhahmoihin liittyvää kamaa. Olen alle kolmekymppinen. Olisi kiinnostavaa tietää, mitä muut keräilevät.
Kommentit (9)
Vain juuri se sinisen sävy kelpaa, ei muun väriset. Keräilen myös postimerkkejä ja kuninkaallisten kuvia.
mutta hinkuaa monta lisää, minne ne laitetaa..
Pieni asuntomme kai lopulta muistuttaa jotain second hand kauppaa:)
Nukkekoteja ja niiden kalusteita. Lisäksi barbeja ja nukkeja ja paperinukkeja ja näiden vaatteita (Suht pienessä mittakaavassa). Lisäksi kasveja, kauniita astioita ja kirjoja.
Vanhoja kiiltokuvia, paperinukkeja( lapsudenaikaiseiset vielä tallella)Jotakin vanhaa arabiaa olen ostanut.Pidän vanhoista tavaroista ,joissa on takana joku " tarina".Tavaramäärä ei ole räjähtänyt käsiin, koska pyrin ostamamaan harkiten ja vain jos todella pidän siitä. Ikää minulla on 43v.
osakkeita. Hajuttomia, mauttomia, värittömiä eivätkä vie tilaa. Helppo kerätä muiden tietämättä.
"Keräilen osakkeita" :D Joo, no niin täälläkin! Eivät tosiaan vie tilaa ;-)
Aiemmin aikuisiällä olen keräillyt mm. kiiltokuvia, keräilykortteja, PEZ-hahmoja, ressuja (Snoopy) ja vaikka mitä muuta.
että keräilyharrastus on harvinaistunut nykyään varsinkin naisilla. Minusta se on palkitsevaa, kun löytää jotain juuri omaan kokoelmaan sopivaa. Tietysti rahaakin menee, mutta täytyy tehdä itselle jonkinlaiset kipurajat. :)
ap