Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulkaas, arvon mammat: rokotteista kyssäri?

Vierailija
18.01.2013 |

Miksi ihmeessä rokotteiden puolustajat ovat niin helkutin agressiivisia puolustaessaan kantaansa ja rokotteiden vastustajat heittävät rennon letkeästi läppää noiden kiukusta pihisevien rokotefanaatikkojen kustannuksella?

Mikä niissä rokotteissa tai siis niiden ottamatta jättämisessä saa ne pirunsarvet nousemaan sieltä takaraivolta etuotsalle? Nuo rokotteiden puolustajat (ok, välillä ne toisetkin mut harvemmin) kuulostavat aivan noilta fanaattisimmilta islaminuskoisilta - onko tullut otetuksi liikaa piikkiä itselle? Sivuvaikutuksena agressiivisuus? :-D

Voi olla vähän väärä päivä ja kellonaika kysyä tätä, jos menee hulinaksi niin kysyn ensi viikolla uudestaan.

Mulla ei ole kantaa suuntaan eikä toiseen, lapsena on mut rokotettu kuten kaikki muutkin mutta omien lasten suhteen en ole vielä tehnyt päätöstä puoleen enkä toiseen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka viittasit lääketehdaiden lobbareihin. Hellitä kaukosäätimestä hiukan, Suomessa nettilobbaus lääketehtailta on kiellettyä markkinointia. Käy lukemassa Lääketeollisuus ry Eettiset ohjeet joita lähes kaikki Suomessa toimivat lääketehtaat ovat sitoutuneet noudattamaan.

En mä jaksa olla fanaattinen mihinkään suuntaan mutta valheet, uskomukset joita totuutena levitellään on ärsyttäviä.

Kuten se eilinen linkki gsk raporttiin EMAlle. Siinä listattiin kaikki esiintyneet haitat 24 miljoonan rokotteen jälkeen ja todettiin ettei mitään poikkeavaa ilmetty ja että rokotettä voidaan pitää tehokaana ja turvallisena. Mä en ymmärrä miksi se oli linkkinä? Mutta jos ei osaa lääkekieltä, viranomaisenglantia tai ymmärrä miksi näin toimitaan niin siitä saa nasevan jutun jolla lietsotaan pelkoa niille jotka eivät osaa tai ymmärrä vastaavia dokumentteja.

Tosiasia on se että kaikista lääkkeistä, rokotteista, luontaistuotteista tai vaikkapa hanavedestä voi sairastua. Olisihan se kivaa jos joku muu aina kertoisi juuri mitä sinulle voi sattua tai poistaisi kaikki maailman riskit.

Vierailija
22/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkiin joihin olen törmännyt ja jotka agressiivisesti lobbaavat lääkkeitä niin hyötyvät siitä. Näin se vaan menee. Ihan sairaanhoitajia myöten. Kaikilla on sormi sopassa. Tämä nykyinen aggressivisuus ja hyökkävä sävy on nyt heillä näköjään inn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä se nähtiin taas!

Vierailija
24/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkiin joihin olen törmännyt ja jotka agressiivisesti lobbaavat lääkkeitä niin hyötyvät siitä. Näin se vaan menee. Ihan sairaanhoitajia myöten. Kaikilla on sormi sopassa. Tämä nykyinen aggressivisuus ja hyökkävä sävy on nyt heillä näköjään inn.

Miten suomalainen sairaanhoitaja saa rahaa lääketehtaalta olematta itse firmalla töissä tai vaikkapa tutkimushoitaja? Miten tällaiset väittämäsi rahat maksetaan?

Mistä aggressiivisuusesta puhut ja missä siihen törmää?

Vierailija
25/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aggressiivisuusesta puhut ja missä siihen törmää?

Olet eri mieltä verkkomedian ja rokotevastaisten salaliittoteorioiden kanssa. Olet siis aggressiivinen

Vierailija
26/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sairaanhoitaja, ja eipä ole näkynyt vielä euroakaan tilillä kiitoksena siitä.

Mulla on kaveri joka on varsin toimelias linkittämään Verkkomediasta ja Infowarsista kaikki mahdolliset rokotevastaiset uutiset ja linkit fb:n uutisvirran täyteen. Ei se nyt aggressiivista ole, mutta jotenkin fanaattista kyllä.

Vierailija
27/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun arvot oli jo tipppuneet 3,20 ruokavalion avulla. Pitäisi olla alle 3. Tyrkytti kovasti jotain tiettyä tuotetta ja melkein loukkaantui kun sanoin, että hyvänen aika jos ne ruokavaliolla tippuneet näinkin paljon niin miten ei muka tuota pikkuhyppäystä enää.

Oikeesti minua jäi jotenkin tämä juttu kaiverteleen!

Vierailija
28/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelle 11 v. yritti lääkäri väkisin tyrkyttää astmalääkitystä flunssan yskään ilman mitään astmakoetta. Flunssa kun meni ohi niin yskä loppui itsestään. Aika toivottomalta tuntuu toi touhu.

Jos siitä ei kukaan mitään rahallisesti hyödy niin miksi turha lääkitys kun lääkkeissä on aina sivuvaikutukset?

kun arvot oli jo tipppuneet 3,20 ruokavalion avulla. Pitäisi olla alle 3. Tyrkytti kovasti jotain tiettyä tuotetta ja melkein loukkaantui kun sanoin, että hyvänen aika jos ne ruokavaliolla tippuneet näinkin paljon niin miten ei muka tuota pikkuhyppäystä enää. Oikeesti minua jäi jotenkin tämä juttu kaiverteleen!

Vierailija
29/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(oletan että "tyrkytettiin" jotain tällaista). Ei se tarkoita että olisi astmaa, mutta usein lapsella keuhkoputket tai pienet bronkiolit ahtautuu limasta, jolloin avaava lääke helpottaa rajua yskää. Sivuvaikutuksena voi olla hetkellinen sykkeen nousu joka ei kyllä tervettä lasta haittaa.

Vierailija
30/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa menee ohi ajallaan. Ihan turhaan kuormitit terveydenhuoltoa.

Tyttärelle 11 v. yritti lääkäri väkisin tyrkyttää astmalääkitystä flunssan yskään ilman mitään astmakoetta. Flunssa kun meni ohi niin yskä loppui itsestään. Aika toivottomalta tuntuu toi touhu.

Jos siitä ei kukaan mitään rahallisesti hyödy niin miksi turha lääkitys kun lääkkeissä on aina sivuvaikutukset?

kun arvot oli jo tipppuneet 3,20 ruokavalion avulla. Pitäisi olla alle 3. Tyrkytti kovasti jotain tiettyä tuotetta ja melkein loukkaantui kun sanoin, että hyvänen aika jos ne ruokavaliolla tippuneet näinkin paljon niin miten ei muka tuota pikkuhyppäystä enää. Oikeesti minua jäi jotenkin tämä juttu kaiverteleen!

Vierailija
31/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos sulla on riskitekijöitä esim. diabetes, saisi toi arvo olla vieläkin alempi.

Vierailija
32/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi minä joka olen äiti ja olin paikalla.

Lääkäri kertoi että lääkitystä pitäisi aloittaa heti ja lääkitys pitäisi olla jatkuvaa joten saadaan siten se hyöty irti. Kasvussa saattaa jäädä noin 1 cm lyhyemmäksi. Tiedän kyllä mikä on ventoline joka on ihan (minun mielestäni ok) mutta tyttärelle määrättiin kortisonia. No, lääkkeitä ei haettu joten loppu hyvin kaikki hyvin.

(oletan että "tyrkytettiin" jotain tällaista). Ei se tarkoita että olisi astmaa, mutta usein lapsella keuhkoputket tai pienet bronkiolit ahtautuu limasta, jolloin avaava lääke helpottaa rajua yskää. Sivuvaikutuksena voi olla hetkellinen sykkeen nousu joka ei kyllä tervettä lasta haittaa.

Vierailija
33/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan paljon nettilääkäreitä taas paikalla

Vierailija
34/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdotonta sanoa kysymys?

Vierailija
35/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhut. Parempi on vaihtoehtoja etsiä kun näitä ns. terveydenhoitolaitoksia ja niiden palveluita.

Tyttärelle 11 v. yritti lääkäri väkisin tyrkyttää astmalääkitystä flunssan yskään ilman mitään astmakoetta. Flunssa kun meni ohi niin yskä loppui itsestään. Aika toivottomalta tuntuu toi touhu. Jos siitä ei kukaan mitään rahallisesti hyödy niin miksi turha lääkitys kun lääkkeissä on aina sivuvaikutukset?

Parempi on vaihtoehtoja etsiä kun näitä ns terveydenhoitolaitoksia

Tyttärelle 11 v. yritti lääkäri väkisin tyrkyttää astmalääkitystä flunssan yskään ilman mitään astmakoetta. Flunssa kun meni ohi niin yskä loppui itsestään. Aika toivottomalta tuntuu toi touhu. Jos siitä ei kukaan mitään rahallisesti hyödy niin miksi turha lääkitys kun lääkkeissä on aina sivuvaikutukset?

Vierailija
36/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi saa vastustuskyvyn vaarallisia tauteja vastaan paljon turvallisemmin kuin sairastamalla kyseisen taudin. Rokotteissa lapseen ruiskutetaan kuolleita taudinaiheuttajia, jotka elimistö tunnistaa ja joita vastaan se alkaa valmistaa suoja-aineita. Paljon vaarallisempaa on saada tauti oikeasti elävillä taudinaiheuttajilla. Kun suurin osa ympärillä on rokotettu, pari rokottamatonta siellä joukossa on myös melko turvassa, mutta miten käy, kun lapsi kasvaa aikuiseksi? Hän alkaa reissata ja saa helposti ties mitä tauteja tavallisella rantalomalla Euroopassa. Suomeen matkustetaan myös paljon ja maahanmuuttajatkin voivat kantaa jotain tautia tullessaan. Rokottamaton ihminen on aina silloin vaarassa. Otan mieluummin riskin lapsen rokottamisesta kuin rokottamatta jättämisestä.

Ap:lle tiedoksi, sivistyssanojen käyttäminen osoittaa sivistystä vasta silloin, kun niitä osaa käyttää oikein. Aggressiivinen kirjoitetaan kahdella g:llä.

Vierailija
37/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testataan, miten hyvin tyhmät lampaat saadaan tekemään itselleen haitallisia toimenpiteitä. Näyttää siltä, että aika hyvin.

Vierailija
38/40 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasken suurimman osan lääkäreistä (paitsi Antti Heikkilän tyyppiset), sairaanhoitajista ym. siihen liittyvät puolustavat heidän edustamaansa lääketiedettä yhtä kiihkomielisesti kuin tietyt kiihkomieliset uskontoryhmät. Eikö olekin mielenkiintoinen pointti? Eikö ihmisten kannattaisi antaa elää niinkuin ne haluavat? Miksi pitää aivopestä väkisin? Ei teitäkään yritetä ylipuhua siirtymään vaihtoehtoihin.

Vierailija
39/40 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lääkäreillä on niin kiirettä niin eivät sen paremmin ehdi syventyä kokonaisuuteen ja siksi joutuvat olettamaan asioita

Vierailija
40/40 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos sulla on riskitekijöitä esim. diabetes, saisi toi arvo olla vieläkin alempi.

on sitten syövän riskitekijä, mutta ei tämä kuulu rokotekeskusteluun.

Kenenkään kol. arvo ei saisi olla alle 4.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän