Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu vihata omaa lastaan?

Vierailija
18.01.2013 |

Äitini on koko elämäni tai niin kauan kuin jaksan muistaa vihannut/halveksinut minua.

Olen teinistä asti ollut hänen mukaansa huono, laiska, lihava (bmi ollut aina 18-19,5 välillä), ahne ym.

Kotoa muuton jälkeen olemme olleet harvakseltaan yhteydessä. Tapaamisemme (jotka ovat kestäneet yli 30 min) voi laskea yhden käden sormilla. Uuteen asuntoon hän ei ole kutsusta huolimatta tullut.

Muut sukulaiseni, mieheni ja hänen sukulaisensa sekä ystäväni pitävät minusta.

Onko täällä äitejä jotka eivät voi sietää omaa lastaan? Mistä se johtuu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sinä sitten olet? Oletko laistanut nuorena kotitöistä ja ahminut kaiken ruoan? Entä jos äitisi puhuukin totta?? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

Vierailija
2/4 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuo alkoi vaan teinistä asti, niin kyseessä on kateus ja pettymys.

Hän on pettynyt omaan elämäänsä ja luuli pystyvänsä korjaamaan omat virheensä sinun kauttasi. Et toiminutkaan kuin kone hänen mielensä ja suunnitelmiensa mukaan ja hän pettyi.

Taitaa olla jokin narsisti, joka tarvitsi sinua jatkeekseen, muttet tietenkään suostunut. (Esim: hän oli aina halunnut vaikka lääkikseen, muttei jaksanut lukea / ei päässyt sisään. Niinpä hän halusi susta lääkärin, mutta säpä halusitkin oikikseen.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja epärealistisesta kuvitelmasta, että äidin olisi pitänyt saada elämässään aikaan jotain paljon parempaa kuin on saanut. Sellainen katkeruus sitten puretaan lapseen, siihen jolla on kaikki mahdollisuudet tehdä elämästään parempi kuin mihin äitinsä kykeni. Halutaan myrkyttää ne lapsenkin mahdollisuudet onnistumisiin.

Äideillä, joille kaunis ulkonäkö on ollut oikeastaan ainoa pääoma elämässä, on kova paikka itse rapistua ja nähdä kuinka oma tytär vain kaunistuu. Jotkut ei vain kestä sitä.

Vierailija
4/4 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noissa on jotain perää. Tuntuu vain niin oudolta, että oma äiti voi käyttäytyä noin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan