Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kotielämä miehesi kanssa sinusta mukavaa ja miellyttävää?

Vierailija
18.01.2013 |

Viihdytkö kotona/perheenä miehesi kanssa, onko perusmeno miellyttävää, miehesi seura susta mukavaa ja hänen tapansa toimia ja esim osallistua kodin- ja lastenhoitoon?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin usein kuinka olenkaan voinut löytää tuon miehen, olen niin kiitollinen. 7 vuotta yhteistä eloa takana. Meillä on hauskaa yhdessä ja koti-arki on miellyttävää kaikille. Ollaan melkein kaikissa asioissa samoilla linjoilla, myös lapsen kasvatuksessa, talousaisoissa ja siisteysasioissa. Meillä mies imuroi, pyykkää ja hoitaa tiskit (sopii mulle koska vihaan varsinkin imurointia). Meillä on tavallista, onnellista arkea ilman turhaa suorittamista ja uskon, että myös lapsemme on hyvä kasvaa sellaisessa ympäristössä. Tänäänkin lapsen mentyä nukkumaan, juomme pari lasillista viiniä ja syömme ihania juustoja. kohta pelataan lautapelejä koko porukka! :)

Vierailija
22/24 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa lapsia, osallistuu arkeen. Osti minulle auton hääpäivälahjaksi, jonka vielä aina pesee, siivoaa, huoltaa ja välillä tankkaileekin, jotta minulla ja lapsilla on turvállista kulkea.. Muistaa synttärit, äitienpäivät, joulut ja muut. Puhuu ja pussaa, on hyvä isä. Ihanat, suloiset, kiltit lapset, kaunis koti, ihanalla paikalla. Mistään en vois oikeestaan valittaa, ehkä korkeintaan miehen siivousintoilusta, itse olen vähän suurpiirteisempi.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiota kuitenkaan koskaan erota, mutta mä kyllästyisin ihan keneen tahansa.

Vierailija
24/24 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan. Tällä(kin) hetkellä haaveilen erosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi