Mikä auttaa pahaan pms-vitutukseen?
Vituttaa niin, ettei veri kierrä. Onneksi lapsi on nukkumassa, mies jumittaa telkkarilla ja saan itse olla rauhassa tietokoneella.
Kommentit (9)
kun putket on jäässä, eikä pääse suihkuun. Yksi syy, miksi vituttaa...
ap
Tuossa tilanteessa hankalaa, mutta ainoa mikä pitää mun pään pms:n kanssa kasassa on urheilu. Pakko vetää lenkkiä apinanraivolla joka kuukausi muutaman päivän ajan. Muulloin voi ottaa rauhallisemmin. Ja jooga yms. auttaa myös, mutta vaatii mulla sen raivoliikunnan.
liikunta on hyvä. Ei vain viitsi ulos lähteä, kun pakkasta on -22 astetta. Taas pakkasen vikaa kaikki. Eilen kyllä oli helpompaa tanssitunnin jälkeen, joten joo, liikunta kyllä auttaa.
ap
tulee iltapesu hoidettua samalla xD
veren makua suuhun liikunnalla tai olemaan yksin, niin on pakko ottaa opamox... T. Melkein itsarin tehnyt vitutuksessa ja itseään säikähtänyt.
syön kolme laattaa putkeen niin ei tarvi kärsiä menkoistakaan jatkuvasti.
Mikä on ärsyyntymisen arvoista, mikä oikeasti huonosti tai mikä vain hiukan hankalaa. Mikä on hyvin? Ärtyisyys ennen kuukautisia ei ole välttämättä huono asia vaan itsetutkiskelun paikka.
Itsetutkiskelu ja oma rauha. Mikä on ärsyyntymisen arvoista, mikä oikeasti huonosti tai mikä vain hiukan hankalaa. Mikä on hyvin? Ärtyisyys ennen kuukautisia ei ole välttämättä huono asia vaan itsetutkiskelun paikka.
Tämmöset neuvot ei todellakaan auta.
tai sitten paneminen... kisko se ukko sieltä sohvalta hommiin xD