Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis toi Iholla-Venla on niin tyypillinen kakkosnais-raasu

Vierailija
18.01.2013 |

Älkää hyvät ihmiset suostuko tuollaiseen asemaan, luoja sentään!!

Muija on täysin sen miehen talutusnuorassa, piirakkaakin leipoi miehelle ja kaikin tavoin pyrkii miellyttämään.. Miehellä ei tietenkään mitään tällaista järjestelyä vastaan, jossa saa kaksi naista, perhe-elämän ja salaisen kakkoselämän jota itse kontrolloi ja jossa nainen tekee melkein mitä vain miestä miellyttääkseen ja saadakseen tavata tätä.

Haloo? Ei Venla tule saamaan tuon parempaa diiliä, jos suostuu myymään itsensä noin halvalla. Eikö meillä naisilla ole alkeellisintakaan kykyä laskelmoida näitä pelejä? Miehet vievät meitä kuin pässejä narussa! Tuo salasuhde-systeemi on tietynlaisille miehille jopa niin houkuttelevaa, että voivat suostua siihen sellaisenkin naisen kanssa, josta eivät välttämättä edes hirmuisesti pidä. Venla tuntuu uskovan, että tämä mies pitää hänestä, mutta jos mies olisi heidän tavatessaan ollut sinkku, olisiko heistä silloin tullut pari? Ei välttämättä, eikä tämä ole Venlaan kohdistettua kritiikkiä vaan siihen mieheen. Jotkut miehet toimivat juuri noin: kakkosena pidetään milloin ketäkin, koska siihen suhteeseen ei tarvitse investoida juuri mitenkään, jolloin on aivan sama, onko se nainen unelmien täyttymys vai pelkästään ihan siedettävä. Kun kyllästytään, vanhan voi lempata ilman mitään tunnesiteitä ja etsiä tilalle uuden.

Onko tosiaan niin, että Venla ei kerta kaikkiaan usko voivansa löytää vapaan ja itselleen sopivan miehen? Jos uskoo, ajan tuhlaaminen tuollaisen häntäheikin kanssa on ihan turhaa, jopa vahingollista. Sillä välin se ihana VAPAA mies voi tulla ja mennä ohi, kun akka piehtaroi tuskissaan väärän miehen kanssa.

Ja lopuksi ennen kuin joku ehtii arvata väärin: minua ei ole petetty, en ole itse pettänyt enkä myöskään osallistunut pettämiseen kolmantena osapuolena. Tilaisuuksia olisi ollut, mutta nämä kaikki vaihtoehdot lasken omalta kannaltani aivan liian huonoiksi, että mihinkään niistä suostuisin. Tunnen aidosti surua ja murhetta niiden puolesta, jotka tuollaiseen kohteluun alistuvat, ja se on tekstini ainut motiivi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut edes siihen, kun avoimesti kanssani heilastellut, avoimessa suhteessa elänyt mies olisi halunnut alkaa suhteeseen kanssani kesken edellisen liittonsa. Vaikka olin häneen korviani myöten rakastunut, ja hän oli elämäni ensimmäinen tapaamani sielunkumppani.

En suostu näihin siksi, että haluan miehen jolla pää kestää katsoa elämää suhde kerrallaan, tuli mitä tuli. Olen nyt sellaisen kanssa avioliitossa. Hän on toinen tapaamani sielunkumppanini; kannatti siis pitää pää kylmänä ensimmäisen kanssa, joka sitten katsoi sen suhteensa loppuun asti, erosi, itsenäistyi suhteestaan rauhassa ja on nykyisin naimisissa poikkeuksellisen upean naisen kanssa.

Moni sanoo, että minulla on rima aivan liian korkealla, mutta eipä se ole koskaan parisuhdeonneni esteeksi muodostunut. Ja EN muuten ole mikään kaunotar tai muutenkaan sellainen, jonka kaikki miehet haluavat; päin vastoin, minulle sopivia miehiä ei ole kovin paljon.

ap

Vierailija
22/22 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa, koska ei ole ollut kovin haluttu markkinoilla. Vähän rumasti sanottu, mutta totuus satuttaa...

En mäkään ole yleisesti kovin haluttu. Mutta olen kunnioittanut itseäni olemalla mieluummin yksin kuin sellaisen miehen kanssa, joka ei oikeastaan minua edes halua. Miksi minä osaan tämän, mutta joku muu ei? Uskon että syyt ovat syvemmällä kuin omassa "markkina-arvossa".

Rasittava käsite muuten kaiken kaikkiaan tuo markkina-arvo, eihän parisuhdemarkkinoilta haeta jotain tilastomenestystä vaan yleensä yhtä ainutta ihmistä parisuhteeseen. Kun sen yhden, itselle oikean ihmisen löytää, on aivan samantekevää vaikka hän olisi ainoa joka on itsestä kiinnostunut (eli vaikka oma markkina-arvo olisi äärimmäisen matala). Ei tuolla käsitteellä ole käyttöä kuin ehkä niille yleensä miespuolisille metsästäjäluonteille, jotka haluavat saada sänkyynsä suuria määriä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla