En pääse yli ystäväni kommentista
"sinullakin alkaa tuo ikä näkyä jo kasvoissa"
Neuvoja, miten päästä tuon yli?
Kommentit (12)
ja se täytyy jokaisen hyväksyä että ikää tulee ja se myös näkyy. Ei tuossa kommentissa mitään pahaa ole. Itse en loukkaantuisi ollenkaan, koska olen täysin sinut sen faktan kanssa että iässäni (38) vääjäämättä ikä näkyy kasvoissa.
Mullakin on parilla ystävällä alkanut ikä näkyä jo ennen kolmeakymmentä, en tosin ole sanonut sitä heille. Mullakin alkoi näkyä, kun sain lapsen :D Vanhenin kuukausissa vuosia!
Kaikilla se ikä näkyy kasvoilla. Siltä ei kukaan välty, ei ystäväsikään.
Olipa muuten typerä tokaisu häneltä.
Ap on 37 ja tämä ystävä 45.
Tottahan sulla on alkanut ikä näkyä! Ehkä hän tarkoitti sitä, että sulla on ollut pitkään todella nuorekas iho.
Laita välit poikki, oikein kunnolla vielä haistattelet ennen kuin paiskaat luurin kiinni. Sitten perjantaipullo auki ja soittelet kaikki tutut läpi ja haukut entisen ystäväsi.
Hän haikailee menneitä aikoja ja yrittää lievittää harmiaan väittämällä, lähinnä itselleen, että ei ne nuoremmatkaan sen parempia ole.
Et kai oikeasti luullut, että olisit siloposkinen teinityttö? Mitä sellaista ystäväsi sanoi, mitä et oikeasti tiennyt? Ja miksi se (totuuden) sanominen nyt sinua noin loukkasi?
olen 32, otsassa on ryppyjä, silmäkulmissa on ryppyjä ja eniten ketuttaa nasaalijuonteet.
Tulisi vedettyä raikuva korvapuusti päin näköä. Sen jälkeen voisin sanoa, että uppista, nuo iän tuomat hormoni muutokset pistävät välillä pään ihan sekaisin, kauhiaa sentään.
mutta en voi käsittää sitäkään, että lähes nelikymppinen "parkuu" asiaa täällä.
Vanhemman naisen kommentti nuoremmalle voi olla kateutta tai ilkeyttä.
Mikäli hän totesi tilanteen neutraalisti, niin ehkä hän tarkoitti, että kaikki me vanhenemme.
Sanoiko hän kommentin sinulle loukkaavasti?
"Ai, alanko siis ottaa sinua kiinni" olisit sanonut...