Apua! Voinko saada ilmaisen hiusten korjausleikkauksen?
Kävin eilen kampaajalla siistimässä polkkatukkaani. Huomasin kuitenkin vasta kotona illalla, että sivut ovat eri mittaiset ja se kyllä näkyy selvästi. Eroa on n. 1cm ja lyhyessä polkassa ero on kyllä huima, mieskin huomasi sen heti. En tajua, miten en huomannut tuota kampaajan tuolissa. Kokeilin vaihtaa jakauksenkin paikkaa, mutta ei sekään tasoita tuota eroa.
Miten on, korjaako kampaaja tuota vai joudunko uudestaan maksamaan täyden hinnan, jos käyn siistimässä nuo sivut saman mittaisiksi? Siistimisleikkauksen hinta oli 35 euroa, joten en kyllä kovin mielelläni maksaisi tuota uudestaan.
Kommentit (11)
ja pyytäisin nöyrästi anteeksi jos asiakas minulle tuollaisesta huomauttaisi ja toteaisin itse että tosiaan, eripituiset ovat sivut. Aika huono päivä olisi saanut olla että noin kävisi, yleensä sitä kyllä moneen kertaan peilin kautta katsoo että hiukset on tasamittaiset eri puolilta....
t. kampaaja
Onkohan liian myöhäistä mennä huomenna, kun en pääse tänään? Liike on auki myös lauantaisin.
ja pyytäisin nöyrästi anteeksi jos asiakas minulle tuollaisesta huomauttaisi ja toteaisin itse että tosiaan, eripituiset ovat sivut. Aika huono päivä olisi saanut olla että noin kävisi, yleensä sitä kyllä moneen kertaan peilin kautta katsoo että hiukset on tasamittaiset eri puolilta....
t. kampaaja
kun samalla katseli ikkunasta ulos. Ihan tosi juttu! Olen käynyt useasti samassa kampaamossa, mutta vakkarikampaajani oli kipeänä, joten leikkautin tällä kertaa toisella kampaajalla hiukseni.
Toivotaan, että kampaaja suostuu korjaukseen.
Ap
Ilman muuta menet ja näytät, kuinka epätasaisesti hiukset on leikattu. Äläkä pyytele anteeksi, sinähän tässä joudut juoksemaan edestakaisin kampaajan virheen vuoksi. Kerro ystävällisesti, että hiukset ovat epätasaiset ja haluat korjausleikkauksen. Sellaisen saat ammattitaitoiselta (vahinkoja voi sattua kenelle vaan) kampaajalta ilmaiseksi.
Kävin muutama vuosi sitten raidoittamassa hiukseni ja koin elämäni kamalimman kampaamokäynnin. Nuori, vastavalmistunut kampaaja poltti hyväkuntoiset (kiiltävää, paksua hiusta, jota oli raidoitettu edellisen kerran puoli vuotta aikaisemmin) hiukseni niin, että harjaan jäi vielä kotonakin takkuisia tukkoja ja hiukset tuntuivat venyvältä purkalta. Tämän lisäksi folioraidat oli laitettu niin huonosti, että ohimolla ja otsalla näkyivät rumat, vinot palkit.
Tukka oli niin kamala, että käytin yhden lomapäivistäni siihen, että pidin seuravaana päivänä vapaan. Menin uudestaan samaan kampaamoon, jossa oli eri ihminen paikalla, tällä kertaa paikan esimies.
Näytin hiuskatastrofia hänelle ja kyselin, olisiko tukalle tehtävissä mitään. Hän näki siinä useita kampaajan virheitä, joita kovaan ääneen kauhisteli. Vasta tämän jälkeen kerroin, että täällä teillähän tämä hirvitys on saatu aikaan.
Nainen varasi minulle saman tien ajan (heidän "kokeneimmalta kampaajaltaan", jonka käsittelyssä hiukset lyhenivät lopulta parikymmentä senttiä) ja antoi hyllystä kaksi erilaista hoitavaa naamiota/seerumia mukaan veloituksetta. "Ensiavuksi".
Esimiehen toiminta oli esimerkillistä, mutta ammattitaidottoman kampaajan möhliminen niin vakavaa, etten ole sen koommin uskaltanut paikassa käydä.
Ja kehtaanko edes tunnustaa: kyllä se oli se H:lla alkava ketju :(
Kävin muutama vuosi sitten raidoittamassa hiukseni ja koin elämäni kamalimman kampaamokäynnin. Nuori, vastavalmistunut kampaaja poltti hyväkuntoiset (kiiltävää, paksua hiusta, jota oli raidoitettu edellisen kerran puoli vuotta aikaisemmin) hiukseni niin, että harjaan jäi vielä kotonakin takkuisia tukkoja ja hiukset tuntuivat venyvältä purkalta. Tämän lisäksi folioraidat oli laitettu niin huonosti, että ohimolla ja otsalla näkyivät rumat, vinot palkit.
Tukka oli niin kamala, että käytin yhden lomapäivistäni siihen, että pidin seuravaana päivänä vapaan. Menin uudestaan samaan kampaamoon, jossa oli eri ihminen paikalla, tällä kertaa paikan esimies.
Näytin hiuskatastrofia hänelle ja kyselin, olisiko tukalle tehtävissä mitään. Hän näki siinä useita kampaajan virheitä, joita kovaan ääneen kauhisteli. Vasta tämän jälkeen kerroin, että täällä teillähän tämä hirvitys on saatu aikaan.
Nainen varasi minulle saman tien ajan (heidän "kokeneimmalta kampaajaltaan", jonka käsittelyssä hiukset lyhenivät lopulta parikymmentä senttiä) ja antoi hyllystä kaksi erilaista hoitavaa naamiota/seerumia mukaan veloituksetta. "Ensiavuksi".
Esimiehen toiminta oli esimerkillistä, mutta ammattitaidottoman kampaajan möhliminen niin vakavaa, etten ole sen koommin uskaltanut paikassa käydä.
Ja kehtaanko edes tunnustaa: kyllä se oli se H:lla alkava ketju :(
Minulla on kyllä tuolta H-ketjusta ihan hyviä kokemuksia. Outoa, että melko pitkän koulutuksen saanut jo valmistunut kampaaja voi mokata noin!
Tuli mieleen tapaus kun kävin ottammassa 15-vuotiaana permanentin Tallinnassa, oi kyllä Tallinnassa. No, se jäi viimeiseksi kerraksi. Kaikki tuntui menevän ihan Ok, mutta sitten kesken hiusten kuivauksen, kampaaja ehdotti, ettei kuivaisi hiuksia ihan loppuun asti, kun on niin kuuma kesäpäivä. Ajattelin, että no käyhän se. Illalla huomasin, että tukkani oli täysin palanut ja siksi kampaaja ei halunnut föönata sitä täysin kuivaksi.
Suomeen päästyäni kävin leikkaamassa hiukseni lyhyiksi.
[/quote]
Minulla on kyllä tuolta H-ketjusta ihan hyviä kokemuksia. Outoa, että melko pitkän koulutuksen saanut jo valmistunut kampaaja voi mokata noin!
[/quote]
Mietin ihan samaa! Kävi kyllä mielessä, että olikohan tyttö oikeasti edes valmistunut. Joskus olen kuullut, että opiskelijoita on käytetty työvoimana asiakkaalle kertomatta. Tuosta mainitsemastani käsittelystä maksoin siis ihan täyden hinnan.
t: se raidoilla hiuksensa polttanut
Soita kampaajalle ja kysy. Kyllä mielestäni kampaajan pitäisi siistiä sivut ilmaiseksi.