Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette pystyneet olemaan laihtumatta liikaa imetysdieetillä?

Vierailija
18.01.2013 |

Mulla on koko ajan ihan hirveä nälkä ja syönkin monta kertaa päivässä isot satsit ruokaa. Silti paino vaan laskee. Olen jo nyt 7 kiloa kevyempi kuin ennen raskautta ja ihan normaalipainoinen olin ennen raskautta, nyt lähes alipainoinen. Öljyä lisäilen ruokiin ja avokadoa sekä pähkinöitä syön päivittäin. Mitä muita vinkkejä olisi vielä? Vauva on vasta 4 kk.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai laihdun kyllä, jos olen lähes ihan kokonaan syömättä mutta kun en jumalauta jaksa olla!

Täysimetin ja samaan aikaan luovutin Äidinmaitokeittiölle litran maitoa VUOROKAUDESSA! 6 kk ajan, tämä oli 90-luvulla kun sai luovuttaa kauemmin kuin nykyään.

Enkä laihtunut montaakaan sataa grammaa, en koko aikana. Läskit istui kuin p**ka junttilan tuvan seinässä, vaikka tein pitkiä kävelylenkkejäkin vaunujen kanssa joka päivä.

Vierailija
2/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa. Ne kävelyretket ovat diipadaapaa. Kytätkää vaan sitä mitä suuhunne laitatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hevonen ja suklaalevyn päivässä vähintään, 2 kuukaudessa lähti 20 kg ja siitä pari kk niin 30 kg oli lähtenyt. Söin kerrankin niin paljon kuin huvittaa ja laihduin ihan tikkulaihaksi, tuli kyllä lopetuksen jälkeen takas...

Vierailija
4/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk täysimetystä ja siihen vielä vuosi päälle. Eikä paino pudonnut yhtään. Vasta kun imetyksen lopetin, loppui myös hurja ruokahalu ja makeanhimo ja painoa lähti puolessa vuodessa 10kg.

Äidinmaidon laatu vaihtelee naisilla. Ehkä maitosi on superrasvaista ja makeaa. Vauvan pitäisi sitten ainakin kasvaa reippaasti.

Vierailija
5/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin synnäriltä niin paino oli lähtöpainossa. Imetyksen aikana lihoin melkein 10kiloa,ruoka maistui-liikaakin. Eli sitten imetyskiloja tuli,ei raskaus.

Vierailija
6/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin syödä vähän useammin ja illalla oikein tankkasin koska muuten oli pakko käydä yölläkin jääkaapilla. Helpotti vasta kun vauva alkoi 7kk iässä syödä kunnolla kiinteitä.

Lisäsin myös öljyä ruokaan, tyydyttämättömät rasvat on tietenkin suositeltavia, mutta käytin myös niitä rasvaisia turkkilaisia jogurtteja ja mulla oli himo neitsytkookosöljyyn, jota otin ehkä ruokalusikallisen päivässä suoraan suuhun.

Tarpeeksi proteiinia myös!

Vierailija
7/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi syödä mitään maitoa, soijaa tai kananmunaa sisältäviä juttuja. Lisäksi on paljon muitakin kiellettyjä ruoka-aineita, joten kaikki lihottavat ruoat on jäänyt pois ja joudun elelemään lähinnä kasviksilla, hedelmillä, kanalla ja kalalla. Ja laihdun liikaa eikä vauva kasva mitenkään hirmuista vauhtia vaan ihan tasaisesti. On hoikka ja melko lyhytkin ikäisekseen. Lääkäri sanoi, että laihtumiseni takia joudun lopettamaan imetyksen kohta. En haluaisi vielä lopettaa.

ap