Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eiiiihh... Murusta

Vierailija
18.01.2013 |

Siis ei kai joku täällä oikeasti usko että on olemassa oikea ihminen, joka viestii tänne lempinimellä Muru, vaikka yleensä tituleeraakiin itteänsä vain aapeeksi???

Eihän tuommoista primadonnaa voi mitenkään olla olemassa. Joku suoltaa legendaa niin kieli poskessa, niin kieli poskessa kuin olla voi. Voihan olla että kirjoituksien takaa löytyy useampikin ihminen.

Miksikö arvelen näin... No siksi, että murun viesteistä löytyy niin paljon epäloogisuutta, ettei kukaan ole niin yksinkertainen. Ainakaan kukaan, joka olisi onnistunut pusertamaan itsensä yliopistoputkesta läpi.

Niin vaikka mistäpä minä tietäisin mitään mistään kioskitieteistä, itse olen luonnontieteilijä eikä sieltä kyllä murun kaltaiset dillet yksinkertaisesti voi saada papereita.

Mutta hyvää chicklittiähän murun naputtelut on, myönnetään. Kun kerran itsekin olen niin tyhmä että luen niitä. Puolen vuoden aavee-tauon jälkeenkin pääsin helposti Murun tahtiin mukaan. Heko heko. Nauran ivallisesti itselleni.

Mutta tosiaan, eihän noin yksinkertaista primadonnaprinsessaa voisi oikeasti olla olemassa.

Ainiiiiiiiin mutku sillä on se oikea, älykkäämpi elämä palstan ulkopuolella, kun tää on vaan pikku siivu sen elämä............... mullei vaan oo mittää muuta ku palsta.................

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tommosta löyhäpäistä itteesä täynnä olevaa prinsessaa voi olla olemassakaan, mut on sen kehittelemiin "ongelmiin" kivempi uppoutua kuin sen miettimiseen että teenkö huomenna jauhelihakastikkeen kaveriksi pottumuusia vai spagettia =) =) =)

pakoa todellisuudesta, sitähän tämä palsta on --- ja siihen muru antaa hyvin vauhtia. On se vaan niin löyhäpäinen (ja p----inen)

Vierailija
2/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murun olevan oikea ihminen, mutta aaveetauon jälkeen ei vaan enää voi. Sen verran heviä settiä sieltä tulee ja tekstien taso ja tyyli vaihtelee niin, että itsekin epäilen kirjoittajia olevan kaksi. Tuli mieleen, kun joku jossain ketjussa epäili olevansa Murun kollega ja Muru naurahti, että tuskinpa vaan.

Epäilen myös, että Murun ja Candyn takana on samat tyypit, mutta ei se menoa haittaa. Parhaimmillaan molemmat on parasta kotimaista viihdettä aikoihin. Harmi, että Candy lopetti, vaikka lopetus olikin hieno! Uskoin myös Candyn olevan oikea henkilö, joka vaan muuttelee yksityiskohtia aika railakkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru osaa oikeasti kirjoittaa, Candy on aika kömpelö sanankäyttäjä. Nyt en tarkoita sisältöjä.

Vierailija
4/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ajattelin ihan samaa ennen kuin näin aloituksesi :). Tai lähinnä sitä, että oikeastaan on sääli, että ne jutut ovat menneet niin överiksi, ettei niihin voi enää mitenkään uskoa.

Löysin tän palstan kesän lopulla ja aluksi oli ihan mukava lukea hänen aloituksiaan (vaikka siis järjettömiä olivatkin), mutta nyt ei enää.

Jotenkin niin "kätevästi" aina sattuu kaikki mistä ensin vihjataan. Ja se tyhmän esittäminen... sekä se, että tullaan nettipalstalle vuodattamaan ja ihmettelemään ennen kuin on puhuttu niiden kanssa, joita asiat oikeasti koskisivat - jos siis kyseiset henkilöt olisivat olemassa.

Mielestäni kyseinen kirjoittaja ei itseasiassa ole kovinkaan hyvä, koska niin moni on jo ehtinyt epäillyt juttuja keksityiksi. Harmi. Olisipa osannut pysytellä uskottavuuden raameissa.

Vierailija
5/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro mistä tiedän mutta tiedän.

Hän ei ole oikeasti niin naiivi kuin tekstit antavat ymmärtää.

On mm valehtelematta osannut olla kertomatta oleellisia asioita joista voisi tunnistaa hänet.

Vierailija
6/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro mistä tiedän mutta tiedän. Hän ei ole oikeasti niin naiivi kuin tekstit antavat ymmärtää. On mm valehtelematta osannut olla kertomatta oleellisia asioita joista voisi tunnistaa hänet.

Vierailija
7/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi esittää olevansa niin helvetin naiivi kuin mitä kyseinen "henkilö" on?

Vierailija
8/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tietää oman "arvonsa" ja on pyörittänyt miehiä aika kylmästi.

Laskelmoi ja pelaa.

Vierailija
9/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi esittää olevansa niin helvetin naiivi kuin mitä kyseinen "henkilö" on?

ei vastaa todellista murua. Ei tunnisteta tosielämässä.

Naiiviudella voi myös vedättää lähipiiriä, huom. ja kietoa pikkusormen ympäri.

Vierailija
10/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautit uskoni Muruun. Tulipa hyvä mieli. :) Huom. oon aina pitänyt Murusta, vaikka usko onkin viime aikoinan horjunut.

T. 3

On mm valehtelematta osannut olla kertomatta oleellisia asioita joista voisi tunnistaa hänet.

Vierailija
11/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt täällä joukko murun ylläpitäjiä tietty todistelee että on se olemassa... No, jätetään se seikka sikseen.

No täytyyhän noiden kirjoitusten vastata todellista Murua. Ehkä se saa päiväminässään vaan pidettyä todellisen prinsessapaskiaisensa nahkojen sisällä, päästämättä sitä täysin valloilleen... Oikeesti se kummiski aattelee just niin itsekeskeisesti.

Ois ällöö jos ois tuommonen työkaverina. Ai niin onhan mulla, mut ei se ihan noin paha oo.

Vierailija
12/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt täällä joukko murun ylläpitäjiä tietty todistelee että on se olemassa... No, jätetään se seikka sikseen. No täytyyhän noiden kirjoitusten vastata todellista Murua. Ehkä se saa päiväminässään vaan pidettyä todellisen prinsessapaskiaisensa nahkojen sisällä, päästämättä sitä täysin valloilleen... Oikeesti se kummiski aattelee just niin itsekeskeisesti. Ois ällöö jos ois tuommonen työkaverina. Ai niin onhan mulla, mut ei se ihan noin paha oo.

Prinsessapaskiainen voi pitää paikkansa mutta tyhmä hän ei ole.

Nainen saa paljon anteeksi ja periksi

kun on suloinen ja seksikäs.

Ei siitä sen enempää.

Vierailija
13/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa paljon anteeksi ja periksi

kun on suloinen ja seksikäs.

Ai sä oot sitte itekki vielä hereillä.

Onkohan sun ympäristö ihan noin vakuuttunu sun suloisuudesta ja seksikkyydestä... Niiiiiiin, sillä vaan että moni kakku päältä kaunis.

Vierailija
14/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa paljon anteeksi ja periksi kun on suloinen ja seksikäs.

Ai sä oot sitte itekki vielä hereillä. Onkohan sun ympäristö ihan noin vakuuttunu sun suloisuudesta ja seksikkyydestä... Niiiiiiin, sillä vaan että moni kakku päältä kaunis.

Ei ollut muru.

Onhan hän suloinen ja seksikäs ja osaa

käyttää ominaisuuksia hyvässä ja pahassa.

Sanotaan sen verran että joskus olisi voinut

jättää koskematta mieheen ja jättää hänet sille

joka on oikeasti rakastunut.

Vierailija
15/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muru kerran osaa kirjoittaa niin, ettei häntä oikeasta elämästä tunnista, niin mikä tää häntä henkeen ja vereen puolustava rivipelle sitten on? Kirjoittajan alter ego?

Vierailija
16/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muru kerran osaa kirjoittaa niin, ettei häntä oikeasta elämästä tunnista, niin mikä tää häntä henkeen ja vereen puolustava rivipelle sitten on? Kirjoittajan alter ego?

Kirjoitin että prinsessap... ei välttämättä ole kaukana totuudesta vaikka onkin ystävällinen persoona.

Jos minua tarkoitit tässä ketjussa.

Vierailija
17/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin että prinsessap... ei välttämättä ole kaukana totuudesta vaikka onkin ystävällinen persoona.

Jos minua tarkoitit tässä ketjussa.

eikä sinänsä kiinnostakaan, mutta kysymykseen et ainakaan vastannut. Miten selität tämän epäloogisuuden?

Vierailija
18/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on se puolustava rivipelle?

Vierailija
19/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru on oikea henkilö.

Miten on mahdollista, että sinä tiedät mutta kukaan muu ei?

Vierailija
20/24 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on se puolustava rivipelle?

Ilmestyy minuutin sisällä jokaiseen murun olemassaolon tai älyn kyseenalaistavaaan ketjuun hokemaan aina samaa "kyseessä on oikea ja älykäs henkilö!!!!111"-mantraa.

Eli todennäköisesti kyseessä on huonon kirjoittajan sivupersoona, jonka kaksi kirjoitustapaa ovat "mä mä mä mun mun"-horinat ja toi omituinen rivitys jolla puolustaa itseään. Opettelisit jotain uutta.