1500 kcal tänään syötynä, liikuntana puolen tunnin uinti.
Eiköhän tuokin laihduttava tahti satakiloiselle?
Kommentit (19)
liikkunut ollenkaan, niin olen syönyt vain n. 1200-1300 kcal. Tämä on päivä nro 16 :)
kaloreita. Keho tarvitsee energiaa ja jos ei saa sitä ottaa lihaksista ja ne kärsii. Tsekkaa kiloklubi.fi sivut, ilmaiseksi saa siihen liittyä ja siitä oppii todella paljon syömisestä. Esim moni ei tiedä proteiinin tärkeydestä juuri mitään - pitäisi syödä 1gprot /vrk / kilo eli jos painat 100 sun keho tarvitsee 100g protskua päivittäin voidakseen hyvin. Tsemppiä.
Mä syön aina liikunnan jälkeen reilusti proteiinia. Tänään kokonaisproden määrä 120 g. Haluan vähän nopeamman alun, siksi eka kuukausi pienemmällä kalorimäärällä. ap
siis yhtä paljon kuin jos juoksisi? täytyy kauhoa olympiavauhtia tai olla todella ylipainoinen.
tuntuu paljon kevyemmältä. Mä uin kilometrin 40-45 minuuttiin, joten tahti on kuulemma tosi hyvä. ap
tuntuu paljon kevyemmältä. Mä uin kilometrin 40-45 minuuttiin, joten tahti on kuulemma tosi hyvä. ap
Mulla menee kahteen kilometriin 50 min, yhteen jotain 20.
jo tosi hyvä, mutta 45 minuuttiakin vielä kuulemma hyvä rasvanpolttotahti. Sä oot siis ihan kilpauimari-tasoa :) ap
jo tosi hyvä, mutta 45 minuuttiakin vielä kuulemma hyvä rasvanpolttotahti. Sä oot siis ihan kilpauimari-tasoa :) ap
Kyllähän nuo oikeet supernopeet ui vaikka 800 m / alle yhdeksään minuuttiin. Oon laskenu et meen yli puolet hitaammin kuin maailman nopeimmat.
Huvinsa kullakin.. :)
Minusta tuo on hyvä juttu ap. Liikuntaa tulee hyvin ja kiloklubin vihreät pallot on ihan hyvä tapa. Nelosta minäkin meinasin oikasta mutta huomasit itse. ;)
Minusta alku kannattaa ottaa varsinkin ihan rauhassa. Kun olo paranee ja kunto kasvaa niin sinäkin voit alkaa kauhomaan 20 minuutissa kilometrin. Se pointti ei ole kuka on nopein vaan että laihduttaja tekee sen kilometrin vaikka hitaasti ja vaikka erissä niin että saunoo välillä. Mikä teitä ihmiset vaivaa?
Kyllä hyväkuntoisellekin tekee todella hyvää jos menee välillä ihan vaan matalalla sykkeellä. Ei niin että kauhoo henkensä edestä vaan niin että mummotkin ohittaa!
Onnea matkaan ap, toinen kiloklubilainen tässä myös.
Se motivoi niin kivasti.
Kun ei noista uintinopeuksista tule yleensä ihmisten kanssa puhuttua. Monet kyllä puhuu monta kilometria tunnissa jaksavat juosta ja muistavat kyllä mm-tuloksia erilaisilta matkoilta.
olen uinut samaa tahtia jo pari vuotta kolme kertaa viikossa. Olen hyvässä peruskunnossa, jaksan uida 2 km putkeen ja kävelylenkit on 6-8 km mittaisia. Tsemppiä sinullekin, tuo kiloklubi on hyvä! ap
Jos muistettaisiin että 250 metriä on uimataidon raja, tästä 50 metriä pitäisi mennä selällä eikä monikaan osaa uida tätä matkaa.
Siihen verrattuna kilometrin uiminen on jo ihan hyvä määrä ja kelpo liikuntaa!
Se toinen kiloklubilainen.
ja viikossa tuosta tulee jo ihan kivasti liikuntaa.
Ja aina voi sitten vähän koittaa saada joskus sykettä nostaa niin kunto kasvaa, mutta niinkun sä tiedät kiloklubista niin liian rasittavaa ei saa olla. :)
Kiloklubi on hyvä itse lähinnä kirjoittelen edistymistä tällä hetkellä.
Se toine kiloklubilaine.
Jep, ollaan tuossa varmaan lähes 1500kcal miinuksella jos lasketaan että söit 1500kcal, liikuit 250 kcal = 1250 kcal. Normaaleilla elämäntavoilla kuluu varmaankin se noin 2700-2800kcal päivässä, josta miinusta voi lähteä laskemaan.
Nyt vaan parisataa samanlaista päivää perään.