Miten selvittäisin pettääkö mies?
Meillä siis seuraavanlainen tilanne:
Olemme mieheni kanssa eri työpaikoissa, mutta molemmat kuitenkin säännöllisesti tekemisissä erään naisen kanssa. Nainen ei aiemmin tiennyt minun olevan naimisissa juuri tämän miehen kanssa ja kun hän kerran keskustellessamme tajusi asian, hän vaikutti järkyttyneeltä. Mainitsin asiasta miehelleni ja hän kiiruhti selittämään kuinka tämä nainen on vaikuttanut hänestä kiinnostuneelta ja on avoimesti flirttaillut työpalavereissa. Mitään ei kuitenkaan mieheni mukaan ole tapahtunut.
Asia jäi vaivaamaan, koska tuon tilanteen jälkeen nainen vältteli minua ja käyttäytyi oudosti. Olemme työasioissa keskustelleet muutamia kertoja ja hän on useasti vihjannut tietävänsä miehestäni aika henkilökohtaisia asioita. Edelleen mieheni on kieltänyt kaiken ja sanonut vähentäneensä yhteydenpidon minimiin.
Nyt on jo muutaman kerran tapahtunut seuraavasti: olen yrittänyt tavoittaa miestäni työpäivän aikana ja myöhemmin myös tätä naista. Kumpikaan ei ole vastannut, mutta molemmat ovat soittaneet myöhemmin takaisin lähes minuutilleen samaan aikaan. En siis ole soittaessani ajatellut koko asiaa, mutta viimeksi tänään näin tapahtui.
Tulen hulluksi ajatellessani asiaa ja toki mietin, että ylireagoin turhaan. Toisaalta en tietenkään voi mitään sille, jos mieheni pettää. Haluaisin kuitenkin tietää asiasta, jotta voisin tehdä omat ratkaisuni. Miten ihmeessä selvittäisiin totuuden?
Kommentit (6)
Myös Suomessa? Siis yksityisetsivä? Olen luullut että ovat vain jenkkien hömppää. Täytyykin googlettaa.
Se, että nuo soittivat lähes yhtäaikaa takaisin, voi tarkoittaa myös sitä, että he molemmat olivat esim. työpalaverissa, tai muussa tilaisuudessa jossa kumpikaan ei voinut vastata puhelimeen. Pitääkö mies aviosormusta sormessa töissä?
joten ei näin usein pitäisi olla yhteisiä palavereita. Tietääkseni pitää sormusta ja toisaaltahan nainen siis tietää mieheni olevan naimisissa. Olen myös välillä tietoisesti kertonut naiselle mm. yhteisistä lomamatkoista ym
Yritä tulla toimeen epäilyksen ja mustasukkaisuuden kanssa, oli siihen aihetta tai ei. Et voi tosiaan muuttaa mitään, mutta päättää miten elät miehesi kanssa.
Taistelen samanlaisen epävarmuuden kanssa ja olen puhunut miehen kanssa useamman kerran. Minulla ei ole kuin hänen sanansa, siihen on tyydyttävä. Jos jatkan tätä jankuttamista ja tuskassa kieriskelyä, ajan miehen pois ja itseni hulluksi.
Toisaalta olen eri mieltä tuosta avusta. Eli kyllä haluaisin tietää, elänkö valheellisessa suhteessa ja jos, niin miten asian kanssa etenisimme.
En aio enää kysyä mieheltäni asiasta, koska hän kieltää koko jutun. On toki mahdollista, että asia on juuri kuin hän on sanonut.
AP
Mitä sitä itseään kiduttaa. Halpa hinta mielenrauhasta tai synkästä totuudesta.