Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on pervoin mainoslause minkä olet kuullut/lukenut? itsellä tulee mieleen pepe

Vierailija
17.01.2013 |

pepe xxl:"Tuhti laku tosi himoon" mun mielestä aika kaksmielinen! kun kyse on kuiten lakupötköstä

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin taksissa, ja radio oli auki. Kanava oli Radio City. Biisi loppui ja sitten tuli mainos.

Nuori nainen heräsi ja huokaili sanoen: "Hohhoijaa, kylläpä eilen tuli otettua. Tänään vois olla kunnon panon aika." Tämän jälkeen matala miesääni sanoi: "Kansallis-Osakepankki."

Vierailija
22/41 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä muistaakseni toissajouluna oli se kuluttajakilpailu jollekin piparkakuille (en muista merkkiä) jossa kehotettiin että "kuvaa pipariasi ja voita" tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkussa pyöri mainos, jossa nuori nainen sanoi iloisesti: "Mulla nyt on aina hiivaa!" Siis kuivahiivaa siinä muistaakseni mainostettiin eikä jostain syystä ollut kovin pitkäikäinen mainos...

Vierailija
24/41 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlaysonin muovipussissa lukee "pehmeitä arvoja", joka mun päässä muuntuu muotoon "ah meitä pervoja".

Vierailija
25/41 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlaysonin muovipussissa lukee "pehmeitä arvoja", joka mun päässä muuntuu muotoon "ah meitä pervoja".

Vierailija
26/41 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/41 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan hassu.

Olisko ollut Tuplan mainos joskus kauan sitten. "Taitaapa tyttö tietää että nurkan takana olisi patukkaa tarjolla." (tjsp)

ja "Panu kestää isältä pojalle" (ja ne isä ja poika katselemassa sitä pikkupikkuvaatteissa taloa maalaavaa typyä). Taidettiin kieltää aika pikaiseen tää mainos, muistelen.

Vierailija
28/41 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän aikaa sit "Yllätä itsesi kakkosella", vaihtui aika nopeasti lyhyempään muotoon "Yllätä itsesi"

Vierailija
29/41 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Multa tuli jo!"

Pienen kylän K-kauppa ja kevätaika,oli varmaan kyläläiset jo käyneet multaa kyselemässä.

Vierailija
30/41 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Patukan puute on pahempi juttu" ja

" Ei sitä tällaista reissua minkään turhan patukan takia tekiskään"

On jääneet silloiselle lukioikäiselle jostain syystä mieleen :)

Vierailija
31/41 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/41 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä tänään juttu, että joku tehnyt kirjan noista hauskoista lipsahduksista. Mukana muutakin kuin mainoksia. Esim. "Home alone -käsivoide, 500ml, 1,95". Nauratti myös samaisella aukeamalla ollut Kysy seksistä -palstan otsikko "Olen kyllästynyt seksiin kondomin kanssa". Haah.

Vierailija
33/41 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs mainos tää nyt olikaan? Siis joku salmiakki, tää: Uuu Beibe Beibe... Ja mies sheikkas pyllyä kameran eessä maistettuaan tät salmiakkia. Mikäs se nyt olikaan?

Vierailija
34/41 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan Kallen vessaan.

Vierailija
36/41 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku sen Lasol- mainoksen, jossa nainen hinkkaa korkokengällä tuulilasia ja rupeaa parkumaan?

Lopuksi nainen ja mies ajavat autoa peräkanaa ja mies puristaa naisen takarengasta, prööt prööt! :D

Vierailija
37/41 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo-supermarket!

Kuulen sen aina "Koossu-spermat!" Ääh, noloo, mut näin on.

Vierailija
38/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:34"]

Mikäs mainos tää nyt olikaan? Siis joku salmiakki, tää: Uuu Beibe Beibe... Ja mies sheikkas pyllyä kameran eessä maistettuaan tät salmiakkia. Mikäs se nyt olikaan?

[/quote]

Ifa.

Taannoin pienen kyläkaupan ikkunamainokseen sattui kriittinen kirjoitusvirhe: MEILTÄ TUOREITA MULKKUJA. Oli tyylitelty hieman liikaa ja i näytti aivan l:ltä.

Vierailija
39/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Periksi ei anneta, paitsi patukan himolle!" 

Vierailija
40/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 20:57"]

..."Mitäs tykkäät jos tulisin suuhun?"

http://dolan.naurunappula.com/screen/14/3f/143f8534d4190cf9/0/135466.jpg

[/quote]

Jep. Yhteen aikaan Launtaipussissa oli tarroja tolla tekstillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän