Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieli maassa

Vierailija
17.01.2013 |

Olen ruma. Lisäksi vielä lihava. Itsetuntoni on surkea. En onnistu laihdutus yrityksissäni. Ehkä osaksi itsetuntoni vuoksi. Ihmiset, joita pidin ystävinäni, puhuvat asioistani selkäni takana ja nauravat minulle. He käyttävät minua vain hyväkseen ja ylpeilevät sillä. Asia paljastui minulle juuri.

Olen ihmisenä täysi nolla.

Miten tästä saisi itsensä kasattua. Miten pääsisi taas pinnalle tästä suosta johon olen itseni saattanut. Kaikki tuntuu niin toivottomalta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehottomasti eroon niistä ns.ystävistä. et sä saa itsetuntoos ylös jos sua mollataan ja käytetään hyväks.

Vierailija
2/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikalailla samanlaisessa tilanteessa kuin sinä.

Tuskinpa olet kuitenkaan yhtä lihava kuin minä (170 cm, 150 kg!).

Laihduta pienin askelin. Yritä edes elää terveellisemmin, vaikkei paino juuri tippuisikaan.

Ruma? Mitä tarkoitat sillä? Mielestäsi ruma naama vai mikä?

Pukeudu paremmin ja osta koruja yms. Mene kampaajalle.

Etsi uusia ystäviä. Aloita joku harrastus esim viikottainen, missä tapaat ihmisiä.

Kyllä se siitä. :)

Heh, ohjeet ovat itselleni varmaan yhtä paljon kuin sinulle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lihavuus varmasti tekee sen että koen olevani ruma. Kaksoisleuka. Mahamakkara. Hyi yök. Juuri nämä asiat jolle ystäväni olivat kovvasti naureskelleet ja pilkanneet. Toki oli heilläolkut paljon muutakin pilkkaamista.

Olen parin kuukauden ajan sytytellyt uutta intoa vanhaan harrastukseen ja alkaa taas liikunnan ilo löytyä. Luulen että syön jollain tapaa murheeseen. Nyt kun mieli on alakuloinen maistuu kaikki makea liiankin hyvin. Jotain tarvitsisi itselleen tehdä että mieli kohoaisi ja sitä mylten jäisi tuo tunnesyöminen. Jospa liikunnan riemu veisi murhetta pois. Alpin pitämään päiväkirjaa. Syömisostä ja tunteista. Aloitin sen; uusi elämä. Nyt minä onnistun!!

Vierailija
4/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, jos on oikeasti ihmisiä jotka kohtelevat sinua paskamaisesti ja käyttävät sinua vain hyväksesi, pidä välimatkaa moisiin. Kukaan ei kaipaa selkäänpuukottajia vaan parempi on olla yksinkin.

Toinen juttu on että uskomuksista tulee helposti itseään toteuttavia, esim. jos sanot ettet onistu laihdutusyrityksissäsi. Jos lähtee yrittämään asenteella ettei kuitenkaan onnistu, harvoin onnistuu. Parempi olisi sanoa, että tähän mennessä en ole onnistunut, mutta nyt onnistun, kun ryhtyy uuteen yritykseen. Laihduttaminen on ihan mahdollista, monet on siinä onnistuneet eri keinoin. Itsekin yritin 10 vuotta onnistumatta ja sitten repäisin ja onnistuin. Ero vain asenteessa, sillä kertaa olin ihan kyllästynyt jojoilemaan ja päätin että nyt lähtee kyllä lopullisesti läski.

Vierailija
5/5 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka saan pidettyä asenteen: kyllä minä onnistun. Etten taas vajoa surkeuteeni. Itsesäälissä kun on helppo rypeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan