Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle on tehty 3 aborttia,haluatko kysyä jotain?

Vierailija
17.01.2013 |

Saa kysyä.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kannattaa vähän miettiä minkälaisen ukon kanssa yhteen menee. Turha muuten väittää että yhdessä yössä ukko muuttui sadistiseksi hulluksi, merkit ovat olleet esillä. Akka vaan ei halua niitä nähdä tai kuvittelee lapsen parantavan miehen.

Niin, ja miksei edelleen muka toi voinu pyytää lääkäriltä kierukkaa? Ehkäisykapselia? Ehkäisypiikkiä? Mitään noista mies ei huomaa, joten ei jäisi kiinni.

Vierailija
2/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kannattaa vähän miettiä minkälaisen ukon kanssa yhteen menee. Turha muuten väittää että yhdessä yössä ukko muuttui sadistiseksi hulluksi, merkit ovat olleet esillä. Akka vaan ei halua niitä nähdä tai kuvittelee lapsen parantavan miehen.

Niin, ja miksei edelleen muka toi voinu pyytää lääkäriltä kierukkaa? Ehkäisykapselia? Ehkäisypiikkiä? Mitään noista mies ei huomaa, joten ei jäisi kiinni.

en tiedä miten laaja ehkäisy valikoima siihen aikaan on ollut.

Jos sun sairaus on ollut havaittavissa jonkun aikaa niin se ei tarkoita sitä että kaikilla muilla ois näin;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun sairaus on ollut havaittavissa jonkun aikaa niin se ei tarkoita sitä että kaikilla muilla ois näin;D

Yllättävää, aletaan vihjailla ja vittuilla toisen osapuolen sairauksista kun ei enää keksitä mitään puolustusargumenttia...

Jos abortit oli sallittuja niin ehkäisyjäkin oli..

Vierailija
4/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää, aletaan vihjailla ja vittuilla toisen osapuolen sairauksista kun ei enää keksitä mitään puolustusargumenttia...

Jos abortit oli sallittuja niin ehkäisyjäkin oli..

NIIN ON SE VARMAAN SIT SILLEEN

jos luet vaikka pikkasen sun omaa tekstiä niin ehkä huomaat että olet antanut tietyn kuvan itsestäsi.

Kuten sanottu nainen ei uskaltanut MONISTA syistä tehdä oikein mitään salaa koska mies aina uhkaili tehdä lapsille pahaa.

Moni ei ota sitä riskiä.

Tuntuu kyllä enemmän että sulla on argumentit pikkasen vähissä..

Mut on tää kieltämättä hyvää ajanvietettä;DD

Vierailija
5/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan katunut?

Vierailija
6/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole katunut.

Vierailija
7/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kerrasta oppinut?

Vierailija
8/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi ihmeessä et ole sitä käyttänyt. Tai edes jälkiehkäisypilleriä.

Idiootti.

Vierailija
9/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkioista olisi kehittynyt? Minkä ikäisiä he olisivat nyt, jos kaikki kolme olisivat syntyneet? Onko sinulla lapsia?

Vierailija
10/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies ei kerrasta oppinut Etkö kerrasta oppinut?

Vierailija
11/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkioista olisi kehittynyt? Minkä ikäisiä he olisivat nyt, jos kaikki kolme olisivat syntyneet? Onko sinulla lapsia?

enkä mieti millaisia olisi tullut.On 2 toivottua lasta kunnon miehen kanssa sitä ei ex-mieheni ollut.Ja minulle ei hormonaalinen ehkäisy sovi.

Vierailija
12/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mieti millaisia olisi tullut.On 2 toivottua lasta kunnon miehen kanssa sitä ei ex-mieheni ollut.Ja minulle ei hormonaalinen ehkäisy sovi.

Vierailija
13/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silloin nuori ja halusin vielä joskus lapsia.Kuparikierukka ei runsaiden kuukautisten takia sovi.

Vierailija
14/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silloin nuori ja halusin vielä joskus lapsia.Kuparikierukka ei runsaiden kuukautisten takia sovi.

En kyllä sillä paljon kehuskelis.

Vierailija
15/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sillä paljon kehuskelis.

ollut jo vuosikausia.

Vierailija
16/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelaa, jos et ole mikään noista, mutta käyttäydyt kuin ne, niin miksi se sut tekee? Mitä luulet miehesi salaa ajattelevan susta? Puhumattakaan vanhemmistasi tai hänen vanhemmistaan. Olet ihmissaastaa.

Vierailija
17/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä lapsesi? Jos tietävät, mitämieltä ovat asiasta?

Vierailija
18/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelaa, jos et ole mikään noista, mutta käyttäydyt kuin ne, niin miksi se sut tekee? Mitä luulet miehesi salaa ajattelevan susta? Puhumattakaan vanhemmistasi tai hänen vanhemmistaan. Olet ihmissaastaa.

ei mieheni mitään ihmeellistä ajattele en ole hänen kanssaan ollut kun abortit olen tehnyt.Eikä vanhempani niistä tiedä ja miksi ihmeessä nykyisten appivanhempien pitäisi tietää?

Vierailija
19/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne kuitenkin tiedoissasi näkyy?

Ja miksi sitten halsuit nykyiset lapsesi kun ennenkään niitä et halunnut. Vaikkakin mies on ollut mitä on mutta silti.

Vierailija
20/62 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä lapsesi? Jos tietävät, mitämieltä ovat asiasta?

hän nyt tietää että mun ex-mieheni oli väkivaltainen yms ja se parisuhde oli vaikea.Miksi olisin lapsille keronut?he alle kouluikäisiä en aio kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi