Mitä sinä nyt virallisesti teet?
Mä olen kotona sairaslomalla eli mun ei pitäisikään tehdä mitään.
Hoidatko lapsiasi, teet kotitöitä vai teetkö kenties ansiotyötäsi, ehkä laskutat asiakkaita?
Kommentit (14)
Vauva nukkuu eli virallinen palstailuhetki ;)
p.s kotityöt tehtynä kuitenkin!
joka odottaa lapsia koulusta kotiin. Ja ihan oikeasti teen kohta ruuat, tällä hetkellä en yhtään mitään hyödyllistä. On se päivän lokoisin hetki, kun voin olla ihan pitkin tai poikin.
eli opiskelen. Aloitin klo 7,vein lapsen hoitoon aamupalan jälkeen ja haen klo14 kotiin. Huomenna taas koulussa koko päivän
hoidan työtäni, mutta en laskuta asiakkaita. Rahaa tulee, jos tekee töitä, jos pitää taukoa niin rahaa ei tule.
Olen sijaisperheen äiti ja pyöritän 7 -lapsista taloutta. Ohjelmassa pyykkiä ja ruoanlaittoa isolla kädellä, imurointia ja läksyissä auttamista, autokuskina toimimista...
Mutta niistä tarvitsee taukoja jotta ei tee virheitä.
jolla on jo isot lapset. Juuri nyt odotan, että kuivuri ja tiskikone surraisi loppuun niin saan aamupäivän kotihommat tehtyä. Sitten haen päivän postin ja luen kaikessa rauhassa lehteä.
Sitten 1. lapsonen tuleekin jo koulusta...
Hoidan kaksi muutto ja noiden kämppien kuntoon laittamisen - yksin. Eilen järkkäsin roskikseen jotain 15 pahvilaatikkoa.
Etsin jotain töitä, mutta usko mennyt, että mitään sopivaa ilmestyisi.
Harjoittelen kirjoittamista. Sorry kamalasti, mutta harjoittelupaikkana on AV. Eli taidan tuottaa kamalasti humpuukia ja roskaa tänne. Yritän käyttää pistettä ja isoa kirjainta. En panisi pahakseni, vaikka ilmestyisi jotain kirjoituskavereita palstalta. Välillä vilkaisen suomi24 kirjailijanalut-palstaa, mutta ei siellä mitään on muuta kuin ihan kuollutta.
Kerron toiste lisää...
Vauva köllii just lattialla, äsken vaihdoin vaipan. Katotaan kauanko viihtyy...
leikkiä rauhassa itsekseen, josko pienemmälle ilmestyisi vaippaan jotain. Sitten nukutan pienemmän ja alan leikkiä isomman kanssa hiljaisia leikkejä.
Oikeasti pelaan Bubble Witchiä Facessa ja palstailen av:lä
samalla kun odotan soittoa eläinlääkäristä. Poikafrettimme meni aamulla kastraatioon ja hänet voi hakea kotiin toipumaan piakkoin.
Ja lapsia odottelen koulusta tässä samalla :)
Olen kotona. Olen työtön.
Ei ole mitään mitä tehdä.