Shanda Sharerin julma murha ei jätä mua rauhaan :(
Kommentit (11)
pahin mitä oon lukenu. menin tyhmä googlettamaan nimellä.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 01:05"]julmasti ja kiduttivat ensin, lopulta polttivat elävältä. Lapsi huusi äitiä apuun :( Joskus 90-luvulla oli tämä, osa tekijöistä päässy jo vapaaksi.
[/quote] Oikein Shandalle. Mitä meni pettämään ja kiusaamaan sitä toista tyttöä.
[/quote] Mites nyt näin monta alapeukkua? Yleensähän jos av:lla joku kertoo haluavansa tappavan tai kiduttaa tai lyödä kiusaajansa, tykkäyksiä ja kannustamisia vaan ropisee.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 01:05"]julmasti ja kiduttivat ensin, lopulta polttivat elävältä. Lapsi huusi äitiä apuun :( Joskus 90-luvulla oli tämä, osa tekijöistä päässy jo vapaaksi.
[/quote] Oikein Shandalle. Mitä meni pettämään ja kiusaamaan sitä toista tyttöä.
Nuori poika murhasi javerinsa jossain kannelmäessä 80-luvulla, ehkä kuduttikin.
Mua vaivaa myls james bulger, tekijät jo vapaana.
Kauheaa, mitä tarinoita. Mistä te tuollaisia jaksatte kaivaa...?
James Bulger ahdistaa minua... 3vuotias pikkupoika, ryöstettiin ostoskeskuksessa kahden 12 vuotiaan toimesta. He kiduttivat ja tappoivat pojan.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 01:05"]julmasti ja kiduttivat ensin, lopulta polttivat elävältä. Lapsi huusi äitiä apuun :( Joskus 90-luvulla oli tämä, osa tekijöistä päässy jo vapaaksi.
Oikein Shandalle. Mitä meni pettämään ja kiusaamaan sitä toista tyttöä. Jaa että oli oikein kiduttaa ja tappaa toinen? Vaikka olisi syy mikä tahansa niin en tuollaista kohtaloa toivoisi kenellekään.
julmasti ja kiduttivat ensin, lopulta polttivat elävältä. Lapsi huusi äitiä apuun :( Joskus 90-luvulla oli tämä, osa tekijöistä päässy jo vapaaksi.