Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua alkaa vituttaa, kun vain näenkin palstapersun otsikoita

Vierailija
16.01.2013 |

Hänen avauksiaan en sentään lue. Se sävy, jolla hän puhuu asioista, saa mulle aikaan henkisen hiivatulehduksen, migreenin ja oksennustaudin. Kuvittelen hänen äänensä sellaiseksi valittavaksi nirinäksi.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapersu myös harrastaa äärettömän suomalaista hiihtourheilua. Vai lieneekö sittenkin vain sauvakävellyt toimittamaan tärkeän viestin ihmisille.

"Törmäsin jouluna Lapissa hätkähdyttävään kirjoitukseen. En ihmetellyt niinkään tekstin typerää sisältöä – ”neekeri on paholainen” – vaan sen sijoittelua: teksti oli piirretty suksisauvalla hiihtoladun varteen, keskelle Suomen prameimman hiihtokeskuksen valaistua latua."

http://yle.fi/uutiset/anna_perho_nillitysyhteiskunta/6452993

Vierailija
2/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

persutella aivovammaisille Käteinen - lyhyt matikka - vihervamppi - varmastienolepersu - aloituksille. Minäkin olen saanut osani näistä vainoharhaisista käsitysistä että hompansseista tai persuista puhuu vain yksi henkilö.

Itse näen palstapersun mielessäni tämän näköisenä, ihan sama onko mies vai nainen, molempiin sopii.

<a href="http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcThT5TbE3UTTtZ3wh_mp8hGmDYAHwNy…" alt="http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcThT5TbE3UTTtZ3wh_mp8hGmDYAHwNy…">http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcThT5TbE3UTTtZ3wh_mp8hGmDYAHwNy…;

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
4/37 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/37 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän herkkä olet.=D

Oletko masentunut filosofian maisteri joka hakee mielenterveysongelmien vuoksi työkyvyttömyyseläkettä?

Vierailija
6/37 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/37 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset mahot eukot sietäisi viedä kuopan reunalle ulisemaan. Typerä narsistiämmä, joka ei muuhun pysty kuin haukkumaan toisinajattelijoita.

Vierailija
8/37 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2013 klo 15:43"]

Hänen avauksiaan en sentään lue. Se sävy, jolla hän puhuu asioista, saa mulle aikaan henkisen hiivatulehduksen, migreenin ja oksennustaudin. Kuvittelen hänen äänensä sellaiseksi valittavaksi nirinäksi.

[/quote]Se tekee sulle hyvää:)))

Tukehdu kiukkuusi:D

Vierailija
9/37 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo otsikosta? Määrittele palstapersu!

Vierailija
11/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapersu on se yksi tyyppi, joka vänkeröi asioista aitoon hompanssityyliin. Siis palstapersuus ei ole poliittinen vakaumus, se on se tapa ilmaista asiat typerästi ja asiattomasti. Palstapersun mielestä parhaimpia mahdollisia argumentteja ovat lukion matikannumero ja pakkasallergia, unohtamatta tietenkään surullisia hymiöitä :(

Ap

Vierailija
12/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen äänesi visvaiseksi raiskaajan pihinäksi.

Vierailija
13/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun monologisi puolestaan ylentää mieltä Kuulen äänesi visvaiseksi raiskaajan pihinäksi.

palstapersu. Naiset harvemmin raiskaavat, mutta varmaan hekin joskus. Enpä ole koskaan kuullutkaan, että raiskaajalla olisi jotenkin erityinen, esim. pihisevä ääni.

Ap

Vierailija
14/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot ihan yhtä sairas päästäs

ellei satunnaista migreeniä lasketa.

Ap

Vierailija
15/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivässä aloittamat palstapersu-jutut.

kannattaa varmaan sinunkin hommata lääkitys kuntoon, niin pääsisit tästä asiasta yli

Vierailija
16/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
17/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan sinun keksiä joku muu harrastus kuin palstailu, jos jotkut tyhmät otsikot aiheuttavat noin pahoja oireita?

Vierailija
18/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhy-hyy, kun on synkkää, kun kaikki eivät jaksa allekirjoittaa pravdan ja kumppanien yhtä ja ainoaa suvaitsevaistototuutta.

Vierailija
19/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

no ei tuokaan ole tervettä hokea jotain hompanssia

Ap

Vierailija
20/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka otsikoita ei edes avaa, jo niiden läsnäolo saa ilahtumaan yhtä paljon kuin koiranpaska jälkakäytävällä.