Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritän koostaa ruokavaliotani mahdollisimman terveelliseksi, onko ok?

Vierailija
16.01.2013 |

tässä tämän päivän suunnitelmat:

Aamulla klo 7 jälkiuunileipäviipale, flora 40%, kalkkunaleikettä, kurkkua, kahvia maidon kans

Välipalana klo 10 raejuustoa 1,5 dl, mustaviinimarjoja 1 dl, leseitä 2 rkl, ripaus sokeria/makeutusjauhetta (on muuten NAM!)

Lounaaksi klo 14 broilersalaattia 300g, 0,5 dl pähkinöitä, oliiviöljyä 0,5 rkl

Välipalana klo 16 rahkaa ja ananasta purkillinen molempia, kahvia 2 mukillista

Päivällisellä klo 18 lenkin jälkeen 1,5 dl jauhelihakastiketta (paisti), 4 itsetehtyä pinaattilettua (=hyvä yhdistelmä muuten), porkkanaraastetta raejuustolla pari dl, 1 leipäviipale+ floraa

Illalla appelsiini ja/ tai jogurttia, jos tarvetta vielä jotain syödä.

Kaloreita n. 1400 kcal ja mikä määrä ruokaa!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikea sanoa onko tuo mahdollisimman terveellistä. Jos sinä voit noin hyvin niin se on sulle hyvä.

Mä en välittäisi syödä noin paljoa maitotuotteita enkä lainkaan margariinia, mutta joillekin ne sopivat ihan ok:sti.

Vierailija
2/6 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin itse ehkä niin, että söisin vähän tuhdimman aamupalan ja jättäisin ton ekan välipalan pois. Ja jos on pakko makeuttaa, niin sokeria, ei makeutusainetta. Kasviksia mä söisin myös vähän enemmän. Muistathan juoda vettä! 1-2l päivässä + 1 lasi aina yhtä kahvikupillista kohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotuotteita menee se min. 6 dl päivässä, kun en varsinaisesti juo maitoa, joskus piimää. On tuo ravinnollisesti aika oikeansuuntainen. ap, tokikaan ei läheskään joka päivä sama :)

Vierailija
4/6 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nesteytys. Kannattaisi juoda enemmän vettä. Etenkin tuo klo 16 välipala: ananas ja kahvi poistavat nestettä kehosta, ainakin kaksi lasillista vettä lisäksi olisi hyvä, mieluummin enemmän..

Vierailija
5/6 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin itse ehkä niin, että söisin vähän tuhdimman aamupalan ja jättäisin ton ekan välipalan pois. Ja jos on pakko makeuttaa, niin sokeria, ei makeutusainetta. Kasviksia mä söisin myös vähän enemmän. Muistathan juoda vettä! 1-2l päivässä + 1 lasi aina yhtä kahvikupillista kohti.

kunnolla herään :) Käytän myös steviaa, se on luonnon vaihtoehto ja ihan tavallista tai inkkarisokeriakin, mutta mahd. vähän. Vettä menee 2-3 l päivässä, mutta liikun paljon (=hikoan), niin on mulle sopiva määrä. ap

Vierailija
6/6 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nesteytys. Kannattaisi juoda enemmän vettä. Etenkin tuo klo 16 välipala: ananas ja kahvi poistavat nestettä kehosta, ainakin kaksi lasillista vettä lisäksi olisi hyvä, mieluummin enemmän..

illalla menee lenkin jälkeen jopa litra.... ap