Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkamessuilla kävijät. Kertokaas kannattaako..

Vierailija
16.01.2013 |

sinne mennä?? Saako sieltä muutakuin ideoita (taikka pahan mielen ku näkee mihin kaikkeen ei koskaan tule olemaan varaa)?

esim onko siellä jotakin tarjouksia joiden takia kannattais käydä. Monet matkanjärjestäjät näyttää myyvän messutarjouksia lehdissä ja nettisivuillaan, niin onko niillä sitten vielä eri tarjoukset jos menee sinne messuille kurkkimaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö sieltä tietoa kohteista yms. enemmän kuin mitä netistä on mahdollista löytää? Onko myös Keski-Eurooppa hyvin edustettuna - mainosten perusteella tunnutaan käsittelevän vain kaukomatkailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen paikalla ja jäi fiilis että tänä vuonna ei tainnut olla niin paljoa keskieurooppalaisia kuin viime vuonna. Esitteitä saa mukaansa ja ihmisiltä voi kysellä, niin mahdollisesti saa enempi infoa - varsinkin toi esittelijöiltä kyseleminen tuo tosi paljon lisäinfoa. Tarjouksia sitten saa usein netistäkin ihan samat. 

Vierailija
4/6 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä olen parina vuotena löytänyt oikein hyvä tarjouksia.

Pohdimme viime vuonna ja nyt taas, että mennäänkö messuille käymään.

Tullakseni siihen tulokseen, että netin kautta olen löytänyt loistavia tarjouksia.

Ja syö intoa mennä, kun katsoo mitä kustantaa messuliput + muut aiheutuvat kustannukset.

Vierailija
5/6 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne löytyvät netistä ihan yhtä hyvin.

Itse käyn vuosittain, saan työni puolesta sinne ilmaisen sisäänpääsyn. Kerään paljon esitteitä ja haaveilen.

Vierailija
6/6 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoukset saa kyllä netistäkin, mutta muuten siellä on paljon kaikkea kivaa. Jos tykkää osallistua arvontoihin ja kerätä mukaan ilmaissälää niin niitä on aika paljon. Ja tietty hirveästi ideoita ja tietoa. Myös muita kuin matkailualan standeja on vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä