Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kuinka kauan miehenne "panee",

Vierailija
15.01.2013 |

jotta saatte orgasmin emättimestä? Meillä miehen kesto on max 3 min. ja siinä ajassa en ehdi mukaan. Saan kyllä sitten muulla tavalla.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha rouva kirjoitti:

Ihmiset ovat kovin erilaisia. Nuorena miehen kanssa yhdynnät kestivät noin varttitunnin, suurin piirtein. 35 -vuotiaana aloin suhteeseen itseäni vanhemman miehen kanssa, joka rakasteli kanssani tunnin ja kolme varttia kerrallaan, ja mikään ei olisi ollut minusta hienompaa. Laukean aika helposti, myös ihan yhdynnässä, mutta mies aloitti yleensä suuseksillä, kunnes laukesin ensimmäisen kerran, ja jatkoimme sitten lähetyssaarnaajassa tai ratsastamalla. Laukesin yli kaksikymmentä kertaa joka kerta, ennenkuin hän kerran.

Ei ollut yhtään jyystämistä tai ikävää. Valitettavasti ei ollut oma mies, ja kuoli pois. Mukava on toki kiikkutuolissa muistella.

Olit suhteessa mutta ei ollut oma mies? Mä oon aina tykänny pidemmistä sessioista vaikka ei miehen pidä olla mikään naisen orja ja palvoja seksissä. En ihmettele niillä naisilla jotka vaatii joka kerta jotain pitkää suoritusta mieheltä että seksielämä lopahtaa

Vierailija
42/43 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut yli 20 vuotta, koskaan, ei koskaan ole tullut kolmessa minuutissa. Lämmittelyineen on varattava vähintäin tunti, pisin sessioni on kestänyt neljä tuntia (mitenkään kehumatta).

hmm...sulta on varmaan "kiva" ottaa suihin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies panee vaikka kaksi tuntia, jos haluan, tai neljäkin (silloin on välillä lyhyitä taukoja). Noin pitkät sessiot ovat jo harvinaisia, mutta kyllä meillä normaalistikin 1,5 tuntia menee esileikkeineen, josta ehkä puolet on varsinaista yhdyntää. Myös pikapanot onnistuvat, mutta nautimme molemmat pitkästä kaavasta enemmän. Eikä todellakaan ole tylsää, vaan yhtä paratiisia ja ilotulitusta koko setti. Miehellä uskomaton mielikuvitus, kyky lukea kehoani, kestävyys ja epäitsekäs asenne seksiin. Olen pakahduttavan onnellinen. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme