Naiset, kuinka kauan miehenne "panee",
jotta saatte orgasmin emättimestä? Meillä miehen kesto on max 3 min. ja siinä ajassa en ehdi mukaan. Saan kyllä sitten muulla tavalla.
Kommentit (43)
Edellinen oli muuten hyvä, mutta klitoriksesta näkyy vain hyvin pieni osa emättimen ulkopuolella. Se on kokonaisuudessaan peräti noin 10 cm pitkä keskimäärin. G-piste on luultavasti sellainen kohta emättimen puolella, josta voi stimuloida klitoriksen piilossa olevaa osaa.
terv. M30, jolle on ihan sama mistä nainen saa nautintonsa, kunhan molemmilla on kivaa.
Minulla on ollut useita miespartnereita (30-50) ja voin tällä kokemuksella sanoa, että saan kiihottuneena orgasmin yhdynnässä ilman mitään sormileikkejä. Edellyttää, että kalulla on sen verran kokoa, että joltain ylipäätänsä tuntuu ;) Muutoin minusta on sama saanko orgasmin yhdynnässä vai muulla tavoin. Parhaimmalta se tuntuu klitorista kiusaamalla, kielellä tai sormin. Mutta jos onnistun sellaisen partnerin saamaan joka osaa hommat ja sopivassa asennossa terska osuu g-pisteeseen, olen taivaassa... Uskon naisten olevan yhdyntäorgasmin suhteen yksilöllisiä niinkuin muussakin. Oma kehonsa pitää tuntea ja tietää ennen kuin ylipäätänsä nauttii. Onneksi minulla on nyt vakipano jonka kanssa vain pannaan, ja hän osaa myös yhdynnässä tyydyttää loppuun saakka.
N37
Kyllä minä panen aina siihen asti, kun vaimo rupeeaa päästelemään kiljahduksia.Silloin kyllä lähtee orgasmi aikayksikön.
M 63
Minä panen aina tasan 4 minuuttia, otan kellosta aikaa. Viimeiset 20sek lasken ääneen, jotta tietää milloin loppuu. Heti perään olutta ja tupakkaa parvekkeella...
Vierailija kirjoitti:
Ongelma voi olla toisinpäinkin. Mä itse en syty pikaseksistä ollenkaan vaan seksi pitää aloittaa esileikillä joka etenee seksiin vähitellen. Kylmiltään voi panna vaikka kuinka kauan, mutta orgasmin saan vain kun tuosta hommasta tulee kiihottava. Naiset eivät ole valittaneet pidemmästä kaavasta, vaikka voisi tuo homma joskus nopeampikin olla. Ihan itseäni vaan ajatellen 3 minuuttia olis joskus hyvä aika.
Kyllähän jotakuinkin noi menee, kiihkeät esileikit. 5-10 minuuttia kun on tarpeeksi kiihottunut. m
Hohhoh.
Näin homona voin vaan sanoa: onpa vaikeaa naisen kanssa.
Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa tuntien mittaiset nyhväämiset. Seksin luonteeseen kuuluu räjähtävyys, intensiivisyys, sähäkkyys.
Ja kun yksi pano on hoideltu, seuraavaa kehiin.
Luulen, että en ole ainoa, joka näin ajattelee, mutta ehkä ainoa, joka uskaltaa asian ääneen sanoa.
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitellakaan olevani seksisuhteessa naisen kanssa, joka ei saa ikinä orgasmia yhdynnässä. Jotain on silloin vialla, useimmiten korvien välissä. Ehkä lapsena liian vähän hellyyttä, pulloa tissin sijaan yms., kuten psykologit kertovat.
M38
Se on panijassa vika eikä missään muussa.
Pystyn nussimaan vaikka tuntitolkulla, mutta käytännössä seksi kestää niin kauan kunnes nainen saa vähintään yhden orgasmin. Sen jälkeen annan itseni laueta jos haluan laueta. Nykyään en aina halua koska se laskee energiatasoa.
Jos suoraan panemaan alkaa niin en ole kellottanut, mutta en kyllä saa, en lähellekkään. Hommahan loppuu juuri kun alkaa lämmetä... Esileikki meillä sen kestoinen, että kun aletaan lykkimään niin on usein jo tosi lähellä.
Oikeastaan koko kysymys on aika typerä. Jos kelloa tuijottaa niin ei taatusti saa. Ja jos ei saa pelkässä yhdynnässä kuten naiset yleensä ei saa niin kannattaa tosiaan lämmitellä ensin. Tosin joskus meillä sekin kiihottaa miestä enemmän :)
Voidaanhan me "panna" naikkonen kuseenkin kun oikein haluaa.
Ihmiset ovat kovin erilaisia. Nuorena miehen kanssa yhdynnät kestivät noin varttitunnin, suurin piirtein. 35 -vuotiaana aloin suhteeseen itseäni vanhemman miehen kanssa, joka rakasteli kanssani tunnin ja kolme varttia kerrallaan, ja mikään ei olisi ollut minusta hienompaa. Laukean aika helposti, myös ihan yhdynnässä, mutta mies aloitti yleensä suuseksillä, kunnes laukesin ensimmäisen kerran, ja jatkoimme sitten lähetyssaarnaajassa tai ratsastamalla. Laukesin yli kaksikymmentä kertaa joka kerta, ennenkuin hän kerran.
Ei ollut yhtään jyystämistä tai ikävää. Valitettavasti ei ollut oma mies, ja kuoli pois. Mukava on toki kiikkutuolissa muistella.
Meillä mies kestää ilman kumia sen 45 - 90sek. ja kumin kanssa noin 10minuuttia:) Ja ihan tyytyväinen olen ollut, koska mies nuolee niin ihanasti. Ja on isolla varustettu ( 19,5cm/5,5cm)
Jaa-a, mitähän tohon nyt menisi. En ihan tarkkaa aikaa tiedä, mutta se höyrymoppimainos ostosteeveessä ehti viimeksi noin puoliväliin.
Eipä ole tarkkaa aikaa koskaan tullut otettua mutta pitkän esileikin kanssa joka kerta on kestänyt n.himpun alta tunti
minä nussin 10 h putkeen lol flex
En tiedä yhdyntå aikaa ,
Mutta koko sessio yli tunnin
En saa penetraatiolla mitenkään vaikka jyystäisi limakalvot verille. Oraali, sormetus muu klitoriksen hyväily miehen tekemänä 30-45 min. Itse masturboiden alle 5 min.
En saa emättimen kautta koskaan. Mies kyllä jaksaa panna vaikka kuinka kauan. On se nautinnollista!
Itse kestän 30-40min yhtä menoa ja mieheni kauemmin mutta orkun saa jo ekoilla minuuteilla kun alottaa vahvasti ja sitten jatketaan vaikka sattuisi
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 14:46"]
En voisi kuvitellakaan olevani seksisuhteessa naisen kanssa, joka ei saa ikinä orgasmia yhdynnässä. Jotain on silloin vialla, useimmiten korvien välissä. Ehkä lapsena liian vähän hellyyttä, pulloa tissin sijaan yms., kuten psykologit kertovat.
M38
Hohhoh, etpä taida tietää mitään naisen fysiologiasta. Orgasmi aiheutuu klitoriksesta, joka sijaitsee emättimen ulkopuolella. Vauvat syntyvät emättimsestä, joten luontoäiti n hoitanut asian niin, että se on melko tunnoton paikka. Emättimen tunto vastaa sitä, että miehen kiveksiä hivelsi. Kyllä se varmaan ihan kivalta voi parhaimmillaan tuntua, mutta et takuulla vertaisi sitä peniksen päähän = naisen klitorikseen.
Jos kaikki naisesi ovat näyttäneet saavan orgasmin yhdynnässä, niin voit ihan tilastollisesti arvata useiden heistä teeskennelleen. Jos ei pysty ilmaisemaan rehellisesti, millaisesta seksistä on mahdollista orkku saada, niin se se vasta estynyttä on.
[/quote]