Mita mielta aidista, joka sinnikkaasti imettaa vauvaansa, jonka paino tippuu kun maitoa ei tule tarpeeksi, mutta jostain syysta
imetettävä on... Neuvola käskenyt alottaa kiinteät varhain, mutta paino ei silti tunnu nousevan. " Hätätapauksessa" ts. kun äiti käy töissä (yksityisyrittäjä) vauva saa korviketta.
Kommentit (5)
Miksi kiinteitä? Miksei korviketta?
niin ei kai se haittaa, ottaa yhteyttä vaan imetystukilistaan, siellä myös tämä äiti saa maidon riittämään ja neuvojia löytyy!
mutta esim. minulla kaksi epäonnistunutta imetystä takana ja maitoa ei tosiaan herunut, toiselle aloitettiin heti keskolassa lisämaito ja toiselle suositeltiin jo synnärillä tuttelia. onneks nämä huonon äidin tunteet on tullu vasta jälkikäteen..
olen sitä mieltä että ei ole lapsen parhaaksi!
joutuu välillä olemaan töissä aika paljon ja on puhunutkin avoimesti siitä, että lapsi ei kohta tunne häntä jne... Mikä ei kyllä voi pitää paikkaansa. Olen asiasta yrittänyt puhua, mutta hankala on puuttua, kun se nyt kuitenkaan ei oma asiani ole... Muuten erinomainen äiti hän on.
ap
etkö anna ollenkaan sormiruokaa jne. ?Jo YKSI vuotias....hmmm!
mullakin lapsella tippu paino, valehtelin syöttäväni lisäruokia, raahattiin sairaalaan ja tutkittiin, kaikki verikokeet ok. Lapsi iloinen ja puuhakas. En haluaisikaan lapsestani mitään syöttöpossua, nyt se on sirpakka kaunis pikkuneiti 1v (yhä edelleen pääasiallisesti äidinmaidolla).