Kääk poikaystäväni haluaa sisäkönasun
Olen seurustellut noin vuoden ja Joulukuun alussa muutettiin poikaystäväni kanssa yhteen asumaan. Viikonloppuna hän sanoi, että haluaisi tilata tämmöisen asun http://superdresses.com/catalog/images/artikel/MSZLK/MSZLK039-a.jpg ja siis asu ei tulisi minulle vaan hänelle. Nyt pohdin miten mun pitäisi asiaan oikein suhtautua. Jos se olisi maininnut asiasta ennen yhteen muuttoa niin en olisi muuttanut hänen kanssa yhteen.
Olen kokopäivän miettinyt, että mistä sillä on tämmönen tullut mieleen ja milloin. Pikkusen alkaa tuntua epävarmalta tämä yhteiselo. Mitä jos nyt suostun tämmöiseen niin mitä sieltä olisi vielä odotettavissa? Itseäni ei oikein sytytä tuommoiset tälleen äkkiseltään. Toisaalta mietin, että annan hänen tilata asun ja sitten nolaan hänet täysin kavereidensa edessä. Se kyllä tietää suhteen loppumista, mutta tietäisivätpä hänen kaverinsa millainen hän on.
Kommentit (47)
Ehkä ei sua, mut mua kiinnostais nähdä kun sun poikaystäväsi on puettuna ja meikattuna, kolmen kimpassa. Imee kalua samalla kun kolmas pyörä työntyy syvälle anaaliin... Jos sun poikaystävä on sopivan hoikka ja siro, siitä saadaan hyvä tyttö!
Ei mitään hätää eli hankkit samalla miesten teräksisen siveysvyön ja avain sinulle.
poitsulle vain sisäkkö asu päälee ja siivoamaan asuntoa. palkkioksi saa siten hoidella sut kielellä aina kun haluat.
kuukauden kuluttua lähetäät jonkun miesporukan sauna iltan sisäkkö asu päälää niin hoitavat siten pojalta paineet pois porukalla.
itselle voit sitten hankkia sellaisen lääkärin tai shamanin kuin saunalahden birgitalla.
Eilen se sitten tapahtui. Poikaystävälleni (tai siis entiselle) tuli hänen tilaamansa mekko. Heti kotiin päästyään hän ryntäsi sitä postista noutamaan ja kotiin päästyään halusi sitä tietysti kokeilla. Sanoin, että senkus puet sen ja olin menossa suihkuun. Jäin kuitenkin huvittuneena katselemaan hänen ähertelyä. Eihän sitä päälleen yksin saanut (vetoketkukin on selkäpuolella). Sanoin, että voin vetää vetoketjun kiinni ja solmia essun rusetille. Suihkusta tultuani esitin muka kiinnostunusta ja tiedustelin eikö hän tosiaan saa sitä yksin puettua/riisuttua. Kuultuani mieleiseni vastauksen rupesin miettimään millä voisin poistua asunnosta. Totesin että minun pitäisi käydä nopeasti kaupassa. Sanoin että tulen aivan pian takaisin ja sen aikaa hän saisi olla mekko päällään jos vaan haluaisi. Poistuin, mutta en suinkaan kauppaan vaan ystävälleni yöksi. Ystävälle kerroin meidän riidelleen enkä halunnut jäädä kotiin yöksi. Eipä menny kauan kun puhelimeni alkoi soida, en tietenkään vastannut. Sitten sanoin ääneen etten jaksa nyt jatkaa riitelyä ja suljin puhelimeni.
Koko illan mietin huvittuneena mitenhän entinen poikaystäväni aikoo saada mekon päältään. Pikkusen kun rehkii liikaa ja hikoilee tarttuu pvc kangas vielä tiukemmin ihoon kiinni. Tuskin hän raaski sitä leikata rikki kallis hankinta kun oli. Joten hänen on täytynyt pyytää joku luokseen avaamaan vetoketju. Siitäs sai :D
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 16:03"]
Eilen se sitten tapahtui. Poikaystävälleni (tai siis entiselle) tuli hänen tilaamansa mekko. Heti kotiin päästyään hän ryntäsi sitä postista noutamaan ja kotiin päästyään halusi sitä tietysti kokeilla. Sanoin, että senkus puet sen ja olin menossa suihkuun. Jäin kuitenkin huvittuneena katselemaan hänen ähertelyä. Eihän sitä päälleen yksin saanut (vetoketkukin on selkäpuolella). Sanoin, että voin vetää vetoketjun kiinni ja solmia essun rusetille. Suihkusta tultuani esitin muka kiinnostunusta ja tiedustelin eikö hän tosiaan saa sitä yksin puettua/riisuttua. Kuultuani mieleiseni vastauksen rupesin miettimään millä voisin poistua asunnosta. Totesin että minun pitäisi käydä nopeasti kaupassa. Sanoin että tulen aivan pian takaisin ja sen aikaa hän saisi olla mekko päällään jos vaan haluaisi. Poistuin, mutta en suinkaan kauppaan vaan ystävälleni yöksi. Ystävälle kerroin meidän riidelleen enkä halunnut jäädä kotiin yöksi. Eipä menny kauan kun puhelimeni alkoi soida, en tietenkään vastannut. Sitten sanoin ääneen etten jaksa nyt jatkaa riitelyä ja suljin puhelimeni.
Koko illan mietin huvittuneena mitenhän entinen poikaystäväni aikoo saada mekon päältään. Pikkusen kun rehkii liikaa ja hikoilee tarttuu pvc kangas vielä tiukemmin ihoon kiinni. Tuskin hän raaski sitä leikata rikki kallis hankinta kun oli. Joten hänen on täytynyt pyytää joku luokseen avaamaan vetoketju. Siitäs sai :D
[/quote]
Toi oli hyvin keksitty :) Nyt ei pääse kukaan ainakaan sua syyttää mahdollisesta paljastumisesta. Oletko muuten saanu tietää et hajottiko se mekon vai tuliko joku päästämään sen pinteestä vai kulkeeko kenties vieläkin mekkopäällä?
ap on idiootein tyttö, josta olen koskaan kuullut.
Ei löytynyt naista olemaan alentamatta toista.
Itse olen rehellinen, komea heteromies. Onneksi olen avioliitossa ihanan naisen kanssa, en tuollaisen "kostajan". En käytä mitään pervouksia, harrastan tavallista seksiä, mutta en koskaan haluaisi elämässäni törmätä ap:n tyyliseen idioottipissikseen.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 14:46"]
ap on idiootein tyttö, josta olen koskaan kuullut.
Ei löytynyt naista olemaan alentamatta toista.
Itse olen rehellinen, komea heteromies. Onneksi olen avioliitossa ihanan naisen kanssa, en tuollaisen "kostajan". En käytä mitään pervouksia, harrastan tavallista seksiä, mutta en koskaan haluaisi elämässäni törmätä ap:n tyyliseen idioottipissikseen.
[/quote]
Eihän ap nyt mikään idiootti ole. Pikemminkin ajatteleva :)
Eihän se väkisin sitä mekkoaan sen ukonpäälle pukenu vaan sälli ite halus. Mitäs toisen alentamista sellanen on?? Lisäksi sälli ite päätti miten toimia ei ap sinne ketään soittanu tai julkassu mitään kuvia. Vai mitä mieltä ite olet? Mun mielest tuolla toiminnalla jätti kaikki "avaimet" kundin käsiin.
Mielenkiintoinen tuo määritelmä muuten tuo "normaali seksi". Onko se sitä et kerta viikkoon lauantaina tulosruudun jälkeen pimeessä makkarissa? No tuommonen voi riittää joillekkin toisille ei. Siinähän ne konfliktit yleensä just tulee et ajatukset ei kohtaa. Jos siinä ei sopuun päästä niin ydessä oloa on aika mahoton jatkaa.
Mikäli olet yhtään ajatuksella lukenut niin sinun olisi pitänyt huomata kirjoituksistani ettei MINUA tosiaankaan kiinnosta moiset mekot ei minun eikä poikaystäväni päällä. Poikaystävääni sen sijaan kiinnostaa. Tietääkseni hän ei ole vielä saanut sitä vielä (toivottavasti ei saakkaan).
ap