Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääk poikaystäväni haluaa sisäkönasun

Vierailija
14.01.2013 |

Olen seurustellut noin vuoden ja Joulukuun alussa muutettiin poikaystäväni kanssa yhteen asumaan. Viikonloppuna hän sanoi, että haluaisi tilata tämmöisen asun http://superdresses.com/catalog/images/artikel/MSZLK/MSZLK039-a.jpg ja siis asu ei tulisi minulle vaan hänelle. Nyt pohdin miten mun pitäisi asiaan oikein suhtautua. Jos se olisi maininnut asiasta ennen yhteen muuttoa niin en olisi muuttanut hänen kanssa yhteen.

Olen kokopäivän miettinyt, että mistä sillä on tämmönen tullut mieleen ja milloin. Pikkusen alkaa tuntua epävarmalta tämä yhteiselo. Mitä jos nyt suostun tämmöiseen niin mitä sieltä olisi vielä odotettavissa? Itseäni ei oikein sytytä tuommoiset tälleen äkkiseltään. Toisaalta mietin, että annan hänen tilata asun ja sitten nolaan hänet täysin kavereidensa edessä. Se kyllä tietää suhteen loppumista, mutta tietäisivätpä hänen kaverinsa millainen hän on.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Keskusteluakin vielä...salli mun nauraa.

keskustelussa oikein on? Eikös jokaisessa parisuhteessa pitäisi pystyä keskustelamaan mahdollisista ongelmista. Mutta jos näkisin miehen pukeutuneena pvc mekkoon ja leikkivän sisäkköä niin voisi hymy kieltämättä olla herkässä :)

Nimen omaan ongelmista voi keskustella ja muutenkin, tietysti.

Mutta jatkuva keskustelu siitä ja tästä aiheuttaa vain lisää ongelmia. Joissakin tapauksissa keskutelu on vain yliarvostettua paskaa.

Jotkut asiat vain ovat niin kuin ovat eikä niitä voi muuttaa, eikä tarvitsekkaan?

Toki ko. tilanne on varmaan huvittava kaikkine pvc-asuineen, mutta että vielä keskustelemaan. Ei muuta kuin ilo irti tilanteesta ja pvc-narisemaan.

Vierailija
22/47 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos jonakin iltana miehesi laittaisi sinulle käteen nahkavyönsä kun olette makuuhuoneessa ryhtymässä lemmenleikkeihin ja pyytäisi saada remmistä takapuolelleen? Pitäisitkö miestäsi vaarallisena mielisairaan perverssinä ja lähtisit saman tien vai olisitko vain yllättynyt hänen paljastuttua masokistiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku teksti ja muut vastaukset viitta erittäin rjoitettun ajattelutapaan. Käytätkö poikakaveria lypsulehmänä, aika blondia sellainen

Taidat muutenkin olla iaka tylsä ihminen ja "mono" näkemyksellä..

aika säälittävä

Mitähän mahdat tarkoittaa tuolla "lypsylehmänä"?

Mielestäni saan olla asiasta mitä mieltä haluan. Jos en halua ja tykkää katella poikaystävääni kulkemassa mekossa niin minun ei sitä myöskään tarvitse tehdä vaan miellyttääkseni toista. Silloinhan on parempi, että molemmat etsivät uuden kumppanin joka ajattelee toisella tavalla.

ap

Vierailija
24/47 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku teksti ja muut vastaukset viitta erittäin rjoitettun ajattelutapaan. Käytätkö poikakaveria lypsulehmänä, aika blondia sellainen Taidat muutenkin olla iaka tylsä ihminen ja "mono" näkemyksellä.. aika säälittävä

Mitähän mahdat tarkoittaa tuolla "lypsylehmänä"? Mielestäni saan olla asiasta mitä mieltä haluan. Jos en halua ja tykkää katella poikaystävääni kulkemassa mekossa niin minun ei sitä myöskään tarvitse tehdä vaan miellyttääkseni toista. Silloinhan on parempi, että molemmat etsivät uuden kumppanin joka ajattelee toisella tavalla. ap

Parisuhteessa eteen tulevat yllätykset ja ongelmat voi toki ratkaista ehdottamallasi tavalla: Lusikat jakoon ja etsimään uutta kumppania. Keskuudessamme on yksilöitä jotka toimivat juuri tällä tavalla. Heillä on takanaan lukuisa määrä kariutuneita suhteita ja päättyneitä avioliittoja. Se tulee kuitenkin sekä emotionaalisesti raskaaksi, että taloudellisesti kalliiksi. Suositeltavampi tapa on kehittää omia ihmissuhde- ja vuorovaikutustaitojaan, ja oppia ratkomaan eteen tulevia asioita puhumalla. Sekä ymmärtää se tosiseikka, että kumppanisi on inhimillinen olento, jonka erilaiset ominaisuudet yhdessä muodostavat ehjän kokonaisuuden. Monesti kaltaisesi tavalla reagoivat yksilöt sortuvat rakastumaan ihmisen sijasta, oman mielikuvituksensa luomaan haavekuvaan tai idoliin. Kun sitten lumous on haihtunut ja arki tulee kuvaan mukaan, huomataan että sitä unelmaprinssiä ei ollutkaan. On vain se toinen ihminen. Iloineen ja suruineen. Kaltaisellasi tavalla rajoittunut henkilö ei kestä tätä pettymystä, vaan lähtee etsimään uutta unelmakuvaa. Tällainen kyvyttömyys rakastaa toista ihmistä johtaa parisuhteen epäonnistumiseen toistuvasti. Se on hyvin raskasta elämää.

Vierailija
25/47 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällisten viikonlopun kestäneiden keskustelujen jälkeen sanoin poikaystävälleni, että senkus tilaa sen mekon mutta saa kustantaa sen ihan omista rahoistaan. Sehän oli sanomisistani sen verran tyytyväinen, että tilas jo mekon. Nyt mulla on muutama viikko aikaa miettiä hänen totaalista nolaamista. Vaikka sanoin, että se saa käyttää mekkoa niin paljon kun haluaa silloin kun en ole ite paikalla. Niin ei varmaakaan tajunnut sitä, että meidän suhde loppuu siihen paikkaan. No sittenhän sillä on sitä aikaa, kun täällä yksin siivoilee :)

Olen miettinyt jo, että kutsun meidän kavereita/tuttavia illan viettoon ja sanon poikaystävälleni väärän tulo ajan. Sitten sinä iltana muka haluankin nähdä hänet touhuilemassa sisäkkönä. Voi sitä riemua kun se pomppii mekko päällä paniikissa.

Vierailija
26/47 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori vielä. Tai toivon, että olet todellakin teini-ikäinen. Mä annan yhden hyvän neuvon. Paina se mieleesi, vaikket sitä nyt uskokaan. Junttaa se syvälle. Olet törkeä, lapsellinen ja tyhmä. Jos jatkat tuota rataa, huomaat jossain vaiheessa olevasi todella yksin. Tosin saatat silloinkin syyllistää murheistasi kaikkia muita ihmisiä. Tai sitten olet vain sellainen paljon puhuttu narsisti. Sitähän mahdollisena narsistina et itse myönnä, koska narsistit eivät ylipäätään kai myönnä mitään. Olet kuitenkin nainen. Markkina-arvosi alkaa pian laskea. Eräänä päivänä huomaat, että maailma ei pyörikään perseesi ympärillä. Silloin tuntuu hyvältä, voin luvata.

Vierailija
27/47 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällisten viikonlopun kestäneiden keskustelujen jälkeen sanoin poikaystävälleni, että senkus tilaa sen mekon mutta saa kustantaa sen ihan omista rahoistaan. Sehän oli sanomisistani sen verran tyytyväinen, että tilas jo mekon. Nyt mulla on muutama viikko aikaa miettiä hänen totaalista nolaamista. Vaikka sanoin, että se saa käyttää mekkoa niin paljon kun haluaa silloin kun en ole ite paikalla. Niin ei varmaakaan tajunnut sitä, että meidän suhde loppuu siihen paikkaan. No sittenhän sillä on sitä aikaa, kun täällä yksin siivoilee :)

Olen miettinyt jo, että kutsun meidän kavereita/tuttavia illan viettoon ja sanon poikaystävälleni väärän tulo ajan. Sitten sinä iltana muka haluankin nähdä hänet touhuilemassa sisäkkönä. Voi sitä riemua kun se pomppii mekko päällä paniikissa.

Ota siitä kuva kun se keikistelee siinä mekossa ja sitten laita se sen facen profiili kuvaks. Koska suurempi häpee sille on se et sen näkee kavereiden lisäks sukulaiset. Vielä jos tiedät sen duunikavereiden nimiä niin laita niille samalla kaveripyyntöjä. Eiköhän ala jätkä oppimaan :)

Vierailija
28/47 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siitä kuva kun se keikistelee siinä mekossa ja sitten laita se sen facen profiili kuvaks. Koska suurempi häpee sille on se et sen näkee kavereiden lisäks sukulaiset. Vielä jos tiedät sen duunikavereiden nimiä niin laita niille samalla kaveripyyntöjä. Eiköhän ala jätkä oppimaan :)

Hienoutta! Ei siis enää nolata miekkosen lisäksi itseään, vaan tehdään oikein rikos. Noista luvatta julkaistuista kuvista on muuten oikeus langettanut jonkinmoisia tuomioita ja korvauksia, jotka vissisti tuntuvat nuoren naisen tai hänen isukkinsa lompakossa. Eiköhän ala tyttökin oppia!

Vierailija
29/47 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoutta! Ei siis enää nolata miekkosen lisäksi itseään, vaan tehdään oikein rikos. Noista luvatta julkaistuista kuvista on muuten oikeus langettanut jonkinmoisia tuomioita ja korvauksia, jotka vissisti tuntuvat nuoren naisen tai hänen isukkinsa lompakossa. Eiköhän ala tyttökin oppia!

Tuossa on jätkän aika vaikee todistaa kuka on kuvan faceen laittanu. Pitää vaan huolen, että lataa kuvan yhteiseltä koneelta ja sällin ollessa kotona. Sen jälkeen siinä on sana sanaa vastaan ja puppelipoju on heikoilla. Vielä kun ap muistaa vaan pitää kokoajan saman kertomuksen ei voi mitään todistaa niin ei ole mihinkään syyllistynytkään. Hyvällä tuurilla saa itse vielä nostaa syytteen kunnianloukkauksesta. Siinä alkaa poikakin oppia elämän todellisuutta.

Vierailija
30/47 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meinaa se 36-vuotias vanaha jakopää saaha oikeen ykkösluokan miehen... hah hah .. salli mun nauraa.:):) En muuten koskisi pitkällä kepilläkään moiseen tavaraan. Jos sut kunnolla tutkittais, niin sieltä alapäästä ainakin löytyisi jo kondylooma, herpes- ym virustartuntoja. Väljäkii jo olet varmasti kaikesta siitä rassaamisesta ja hävyn levittelystä. Vai että pitäis vielä kunnon mies löytää kun ite olet tollanen " tuhannen mulukun Maijja ". Tollaset vanahat kapakkaluntut ei pääse mihinkään vanhoista tottumuksistaan ja tavoistaan. Sen ovat monet kunnon miehet karvaasti huomanneet kun ovat hyvää hyvyyttään sellasen riskin ottaneet elämäänsä. Ei nimittään mene kovinkaan kauan kun entinen kapakkalunttu alkaa nostaa päätään ja se siitä sit. Joten pysy sä vaan mieluummin siellä kaltaistesi parissa ja jätä kunnon miehet rauhaan. Noihin sun vuosiisi mahtuu varmaan paljon sukupuolitauteja ja muuta sontaa:):)

Vierailija
31/47 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on jätkän aika vaikee todistaa kuka on kuvan faceen laittanu. Pitää vaan huolen, että lataa kuvan yhteiseltä koneelta ja sällin ollessa kotona. Sen jälkeen siinä on sana sanaa vastaan ja puppelipoju on heikoilla. Vielä kun ap muistaa vaan pitää kokoajan saman kertomuksen ei voi mitään todistaa niin ei ole mihinkään syyllistynytkään. Hyvällä tuurilla saa itse vielä nostaa syytteen kunnianloukkauksesta. Siinä alkaa poikakin oppia elämän todellisuutta.

te olette ilkeitä ja lapsellisia. Miksi helvetissä toista pitäisi loukata sen takia ettei kaikki mennyt niinkuin itse halusi? Kasvaisitte aikuisiksi. Oletteko te jotain 16-20 vuotiaita kakaroita?

Vierailija
32/47 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt jo, että kutsun meidän kavereita/tuttavia illan viettoon ja sanon poikaystävälleni väärän tulo ajan."

Mitä helvettiä teidän suhteenne sinun kavereillesi kuuluu? Kaapista tullut pervo poikaystäväsi haluaa olla sinun kanssasi ei sinun kavereidesi. Taidat olla pissiksen tasolle juuttunut. Tulet huomaamaan vielä että aikuisten maailmassa kaverit jäävät aina toiseksi perheen rinnalla.

Vierailija
33/47 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

te olette ilkeitä ja lapsellisia. Miksi helvetissä toista pitäisi loukata sen takia ettei kaikki mennyt niinkuin itse halusi? Kasvaisitte aikuisiksi. Oletteko te jotain 16-20 vuotiaita kakaroita?

No voi jestas... mistäs sen nyt tietäisi? Vaikka siitä, kuka sen on omilla tunnuksillaan omalle naamakirjasivulleen laittanut. Tahi vaikka siitä, että kuva on pistetty kotikoneelta, mutta kuvan kohde on sattumoisin ollut kirjautuneena samalla hetkellä kaupunginkirjaston koneelle, hänellä sattuu olemaan juuri samoihin aikoihin saatu kassakuitti etäisen paikan kassalta... jos nyt on niin mölö, että on antanut salasansa jollekin typykälle. Mutta joo... erittäin lapsellinen keskustelu.

Jos tuon typykän käytös ylipäätään on tuommoista, niin eiköhän siinä ennen pitkää elämä takaisinkin kolhaise korkojen keralla.

Vierailija
34/47 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jestas... mistäs sen nyt tietäisi? Vaikka siitä, kuka sen on omilla tunnuksillaan omalle naamakirjasivulleen laittanut. Tahi vaikka siitä, että kuva on pistetty kotikoneelta, mutta kuvan kohde on sattumoisin ollut kirjautuneena samalla hetkellä kaupunginkirjaston koneelle, hänellä sattuu olemaan juuri samoihin aikoihin saatu kassakuitti etäisen paikan kassalta... jos nyt on niin mölö, että on antanut salasansa jollekin typykälle. Mutta joo... erittäin lapsellinen keskustelu.

Jos tuon typykän käytös ylipäätään on tuommoista, niin eiköhän siinä ennen pitkää elämä takaisinkin kolhaise korkojen keralla.

ja viel sisäistää lukemansa. Eikös ylempänä sanottu, että kannattaa kattoa et kundi on HIMASSA jos laittaa kuvia sen mahdolliselle face tilille? Eihän se silloin voi olla missään kirjastossa.

Vierailija
35/47 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori vielä. Tai toivon, että olet todellakin teini-ikäinen. Mä annan yhden hyvän neuvon. Paina se mieleesi, vaikket sitä nyt uskokaan. Junttaa se syvälle. Olet törkeä, lapsellinen ja tyhmä. Jos jatkat tuota rataa, huomaat jossain vaiheessa olevasi todella yksin. Tosin saatat silloinkin syyllistää murheistasi kaikkia muita ihmisiä. Tai sitten olet vain sellainen paljon puhuttu narsisti. Sitähän mahdollisena narsistina et itse myönnä, koska narsistit eivät ylipäätään kai myönnä mitään. Olet kuitenkin nainen. Markkina-arvosi alkaa pian laskea. Eräänä päivänä huomaat, että maailma ei pyörikään perseesi ympärillä. Silloin tuntuu hyvältä, voin luvata.

Mikähän nyt on sinun määritelmäsi nuorelle? Voin olla sinulle nuori, mutta jollekkin toiselle taas en. Ainahan sitä kaikkea saa toivoa, mutta kuten olen nyt itsekkin huomannut ettei se aina mene niinkuin toivoo. Mitähän mahdat tarkoittaa tuolla "jatkat tuota rataa" kommentilla? Anteeksi vaan kauheasti jos minua ei nyt yhtään kiinnosta elää miehen kanssa, joka pukeutuu mekkoihin. Tosin tämän asian ei pitäisi olla sinulta pois. Eikä se mielestäni tee minusta narsistia.

Ymmärrän kyllä, että kaikilla ei olisi "voimaa" tehdä tälläisiä päätöksiä vaan jatkaisi suhteessa ja hyväksyisi kaiken mitä miehen puolelta tulee. (Minulla nyt vaan on.) Mielestäni se on kaikkein hölmöintä mitä voisi tehdä. Mitä järkeä on pysyä suhteessa jossa ei voi olla onnellinen? Lisäksi olen sen verran kouluja käynyt, että tiedän maailman pyörivän akselinsa ja auringon ympäri.

Vierailija
36/47 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kai ei ole kovin ihmeellinen asia, että ei halua elää naistenvaatteisiin pukeutuvan miehen kanssa. Asia on monille vaikea ja vanhastaan tabu. Kyse on ollut tuosta kostohölinästä, joka on ollut kovin, kovin lapsellista. Kun kerrot käyneesi kouluja, oletan, että kykenet ymmärtämään koston typeryyden, sen että sillä tuotetaan vain lisää pahaa, ja että lopulta joku kostaa sinulle takaisin. Ja juuri sitä ensimäistä kostoa sinä olet suunnitellut. Aikuinen olisi keskustellut miehensä kanssa asiallisesti ja sanonut, ettei pidä moista pukeutumispuuhaa asiallisena, eikä tule sellaista hyväksymään.

Tuollaiset kostopuheet ovat tavallisia nuorille, sanotaan nyt parikymppisille. Jos siis olet merkittävästi vanhempi, tilanne on kannaltasi vielä huonompi. Maailman pyöriminen perseesi ympärillä tarkoittaa tässä yhteydessä sitä, että et voi käyttäytyä niissäkään tilanteissa miten sattuu, missä tunnet että sinua on loukattu tai joita pidät kohtuuttomana. Kiukuttelemalla ja raivoamalla saatat saavuttaa lähimmän päämääräsi, mutta sinun pitäisi tajuta, että läin päämäärä ei pyhitä mitä tahansa keinoa. Vippaskonsti, kuten rähjääminen ja kostaminen, saattaa tärvellä merkittäviä myöhempiä mahdollisuuksia. Tästä olkoon esimerkkinä vaikka se, että jos julkaiset suunnittelemasi kuvan, on mahdollista, että saat oikeudessa tuomion ja maksat korvauksia. Yleensä ne mitoitetaan niin, että tuomitun pankkitilillä on tovin melko tyhjää.

Lakkaahan jo provosointi täällä ja mene puhumaan asiallisesti sille miehellesi. Jos olet aikuinen, ymmärrät, että vaikka eroamiseen johtavat tapahtumat nostaisivat tunteita, asiat voi hoitaa tuottamatta ylimääräistä pahaa. Pahaahan on helppo tuottaa, se ei vaadi paljonkaan. Vaan teepä joskus pienellä vaivalla huomattavan paljon hyvää.

Vierailija
37/47 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kai ei ole kovin ihmeellinen asia, että ei halua elää naistenvaatteisiin pukeutuvan miehen kanssa. Asia on monille vaikea ja vanhastaan tabu. Kyse on ollut tuosta kostohölinästä, joka on ollut kovin, kovin lapsellista. Kun kerrot käyneesi kouluja, oletan, että kykenet ymmärtämään koston typeryyden, sen että sillä tuotetaan vain lisää pahaa, ja että lopulta joku kostaa sinulle takaisin. Ja juuri sitä ensimäistä kostoa sinä olet suunnitellut. Aikuinen olisi keskustellut miehensä kanssa asiallisesti ja sanonut, ettei pidä moista pukeutumispuuhaa asiallisena, eikä tule sellaista hyväksymään.

Tuollaiset kostopuheet ovat tavallisia nuorille, sanotaan nyt parikymppisille. Jos siis olet merkittävästi vanhempi, tilanne on kannaltasi vielä huonompi. Maailman pyöriminen perseesi ympärillä tarkoittaa tässä yhteydessä sitä, että et voi käyttäytyä niissäkään tilanteissa miten sattuu, missä tunnet että sinua on loukattu tai joita pidät kohtuuttomana. Kiukuttelemalla ja raivoamalla saatat saavuttaa lähimmän päämääräsi, mutta sinun pitäisi tajuta, että läin päämäärä ei pyhitä mitä tahansa keinoa. Vippaskonsti, kuten rähjääminen ja kostaminen, saattaa tärvellä merkittäviä myöhempiä mahdollisuuksia. Tästä olkoon esimerkkinä vaikka se, että jos julkaiset suunnittelemasi kuvan, on mahdollista, että saat oikeudessa tuomion ja maksat korvauksia. Yleensä ne mitoitetaan niin, että tuomitun pankkitilillä on tovin melko tyhjää.

Lakkaahan jo provosointi täällä ja mene puhumaan asiallisesti sille miehellesi. Jos olet aikuinen, ymmärrät, että vaikka eroamiseen johtavat tapahtumat nostaisivat tunteita, asiat voi hoitaa tuottamatta ylimääräistä pahaa. Pahaahan on helppo tuottaa, se ei vaadi paljonkaan. Vaan teepä joskus pienellä vaivalla huomattavan paljon hyvää.

laittavani mitään kuvia nettiin. Vaikka sitä on minulle täällä joku ehdottanut. Ainoa mitä olen miettinyt ja tuonutkin sen esiin on, että nolaisin hänet kevereidensa edessä. Siitä minua tuskin voidaan tuomita oikeudessa. Kieltämättä kerkesin hetken pohtia noita kuva juttuja, mutta ne olen unohtanut tyystin.

Enkä tietääkseni ole yrittänyt provosoida täällä ketään. Olen vain tuonut asiani ja mielipiteeni esille. Lisäksi jos olisit yhtään ajatuksella lukenut kirjoituksiani niin olisit huomannut, että olemme poikaystäväni kanssa kyllä keskustelleet asian kunnolla. Lopputulos on, että hän saa mekkonsa ja meidän parisuhde loppuu siihen. Jotenkin tuntui, että se ei häntä kiinnosta tai sitten hän ei tajunnutkaan asiaa. Koska riemuissaan keskustelun jälkeen ryntäsi koneelle tekemään tilausta.

ap

Vierailija
38/47 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sun miehesi sai tilaamansa asun? Minkälaisen mahtoi valita? Mulla itselläni on sellainen mustavalkoruudullinen. Alle tulee korsetti jolla saa vyötärön hoikemmaksi. Yleensä laitan verkkosukkikset ja korkokengät.

Olis kivaa löytää samanhenkinen pariskunta. Voitais pukeutua ja tietty meikata yhdessä ja runkkailla toisiamme?

Vierailija
39/47 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se poikaystävä pitää nolata, mitä ihmettä siitä itsellesi saat? Aivan superlapsellista ja sairaan mielen tekosia tuollaiset kostotoimenpiteet. Sano nyt hyvä ihminen suoraan miehelle, että sua ei sisäkköleikit kiinnosta ja valitettavasti se on sellainen turn off, että on parempi jatkaa eri teillä. Miksi niitä kavereita pitää teidän parisuhteen asioihin sotkea?

Vierailija
40/47 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita itselles samanlainen, leikitte lesboja.