Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on taas piilottanut mun lompakon ja autonavaimet

Vierailija
14.01.2013 |

En jaksa tätä paskaa enää kovin kauaa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo olevinaan joku hauska leikki?

Vierailija
2/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo olevinaan joku hauska leikki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen tarvikaan jaksaa sitä, että mies määrää tulemiset ja menemiset. Sitähän sä tarkoitit, eikö?

Vierailija
4/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kontrollointi - varsinkin jos se johtuu sairaaloisesta mustasukkaisuudesta - on erittäin vaarallinen merkki. Siitä ei ole pitkää askelta fyysiseen väkivaltaan. Mies kokee, että sinä olet hänen omaisuuttaan, ja hänellä on oikeus rajoittaa sinun menemisiäsi. Ota hatkat, NYT.

Vierailija
5/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen itsetunto on naisella joka antaa itseään kohdella noin?? Toivotaan, ettei teillä ole lapsia varsinkaan tyttöjä.

Vierailija
6/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta! Toi vaan pahenee tuosta ajan mittaan.

Vierailija
7/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mieheni (tai kuka tahansa aikuinen ihminen) PIILOTTAISI tahallaan lompakkoni ja avaimeni tai tekisi jotain muuta yhtä järjetöntä, ei minulla olisi tarvetta tai halua olla näin hullun ihmisen lähipiirissä hetkeäkään.

- Eri asia sitten olisi, jos läheisellä olisi joku diagnoosi, vaikka muistisairaus, joka selittäisi käytöksen. Silloin varmaan yrittäisin jaksaa ja elää asian kanssa, mutta noin niin kuin muuten en voi ymmärtää, miten kukaan täysjärkinen antaisi itseään kohdella noin PÄIVÄÄKÄÄN.

Vierailija
8/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä hyvä neuvo. Kun piilotat ne itse, niin sinä löydät ne mutta miehesi ei.

Mitä ihmettä tämänkin tapauksen taustalla taas on. Maahanmuuttajanainen, joka ei uskalla, osaa, ymmärrä tai halua pitää kiinni omista oikeuksistaan, vaiko nainen joka epätoivoisesti pelkää jäävänsä yksinäiseksi vanhaksipiiaksi?

Vierailija
9/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies harrasti tuota avioliittomme alkuaikoina. Otin niin pahat pultit asiasta, että lopulta mies tajusi tekevänsä väärin. Kyse ei ollut kylläkään mustasukkaisuudesta, vaan siitä, että meillä oli riitaa ja mies kiristi sitten sillä, että ei anna autoa käyttööni. Olin lähdössä reissuun ja mies tiesi, että minun olisi hyvin hankalaa lähteä lasten kanssa julkisilla kulkuneuvoilla matkalle.

Meillä asiat selvisivät puhumalla ja sopimalla pelisäännöistä. Mutta jos puolisosi on mustasukkainen ja luonnehäiriöinen, niin älä jää enää nöyryytettäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme