Minä vuonna syntyneet saavat vielä lapsia ihan ilman poppaskonsteja? Jopa 70-lukulaiset?
Kommentit (34)
Mitä tarkoitat? Olin suojaamattomassa yhdynnässä miehen kanssa ja tulin raskaaksi. Ikää oli 33 ja toisella kerralla 34. Semmoinen poppaskonsti ja taikatemppu mulla.
suomalaisnaisille, ja niitä ennen voi ilman poppaskonsteja raskautua joten kyllä 70-lukulaiset hyvinkin vielä. Hedelmällisyys toki laskee iän myötä huipputasoltaan mutta useimmat silti onnistuu ilman poppaskonsteja raskautumaan vaikka nelikymppisinä. Itse sain ekan lapseni 41- ja toisen 44-vuotiaana.
Vielä 60-lukulaisetkin. Ihan hups vaan.
mnkä ikäisenä lisääntyminen vielä onnistuu. Mutta kummallinen tapa esittää kysymys.
Eli sanoisin että 80-90-luvulaisilla alkaa jo olla enemmän vaikeuksia ja varsinkin sitten 2000-luvulla syntyneillä.
Vielä 60-lukulaisetkin. Ihan hups vaan.
t: 60-lukulainen, taaperon äiti
T. 1973 syntynyt 2-vuotiaan äippä :-)
Nuorimmatkin 70-luvulla syntyneet ovat jo keski-iässä että tuskin he enää ainakaan kaikki.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:47"]
Nuorimmatkin 70-luvulla syntyneet ovat jo keski-iässä että tuskin he enää ainakaan kaikki.
[/quote]
En nyt valitettavasti ymmärtänyt. Nuorimmatkin ovat jo keski-ikäisiä mutta tuskin heistä aivan kaikki - mitä? Ovat keski-ikäisiä?
Voi älypäät. KUKAAN 70-luvulla syntynyt ei ole vielä keski-ikäinen. Keski-ikä alkaa n. 45-vuotiaana.
Valitettavasti kun lukee tätä palstaa, nämä meluisimmat ja kovimmat mielipiteet omistavat, ovat ukkonsa jättämiä entisiä teiniäitejä, joille jokainen 30-vuotias on jo matojen ruokaa.
Ja tiedän, etä argumenttini provosoi lujasti, mutta välillä sitä haluaa alentua vastailemaan samaan tyyliin kuin nämä, joilla on äo sama kuin kengännumero.
A. Mä raskauduin kolmekasina ENSIMMÄISESTÄ ehkäisemättömästä yhdynnästä. Toivoa teille te 70-luvun mummot!
A. Mä raskauduin kolmekasina ENSIMMÄISESTÄ ehkäisemättömästä yhdynnästä. Toivoa teille te 70-luvun mummot!
[quote author="Vierailija" time="14.01.2013 klo 15:18"]
Sori, mutta mulle 90-luvulla syntyneet "naiset" ovat vielä pikkutyttöjä.. :(
Ai pikkutyttöjä? Alkupuolella syntyneillä jo koulut käytynä, loistava aika perheen perustamiselle.
olen syntynyt -75 ja olen parhaillaan raskaana yhden ainoan kerran suojaamattomasta seksistä. Ihan ilman mitään poppaskonsteja. Olen siis 38v.
Meille kanssa tuli poika ja ollan synnytty 75/76.
Vuoden vanha reipas terve taapero.
Olen synt.-65 ja kuopuksen sain ihan helpolla toisella kierrolla ja olin silloin 38v. Esikoista yritettiin puoli vuotta ja olin silloin 35v. Kyllä monet raskautuu ihan helpolla. Asiasta puhuu vain ne joille se on vaikeaa.
Minulla toimineen logiikan mukaan jopa 60-luvulla syntyneet saavat vielä lapsia ilman poppakonsteja. Näin ajattelen, koska itse sain ainokaisen lapseni v. 2010, olin 44 vuotias raskautuessani ja lapsen saadessani. Ja ihan luomusti meni panemalla! Eli hyvinkin 60-luvun loppu vielä rulettaa =)
Onko jotain niin mullistavaa tapahtunut ettei lapsen saaminen olekaan kaikille helppoa? Yleensä se on helppoa niille jotka vähiten sitä haluaisivat. Itse sain lapsen ihan helposti, muutaman kuukauden ehkäisyttömyydellä, eikä edes yritetty "tehdä" lasta, vaan seksiä ehkä kerran viikossa. Toisen lapsen kohdalla sama juttu. Olen syntynyt 80-luvulla.