Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh!! Minä ja mies molemmat kotona, minä kuumeessa

Vierailija
14.01.2013 |

ja mies lupasi eilen illalla viedä pojat (3v. ja 5v.) tänään pulkkailemaan kunhan kaverinsa on toimittanut jonkun tietokoneen osan.

Noh, osa tuli ennen yhtätoista ja mieshän on napottanut vaikka kuinka kauan koneella. Minä itse pääsin hädintuskin sängystä ylös laittamaan lapsille aamupalaa. Olo on ihan kauhea töttöröö, tekisi mieli mennä lepäämään, mutta pienempi kitisee koko ajan kimpussa että "Äiti miksi ei mennä jo, äiti, äiti, äiti anna maitoa/mehua/leipää/juustoa, äiti tuu leikkimään."

Isompi taas kiukuttelee isälleen. Monta kertaa oon sanonut, että vie lapset nyt sinne pulkkamäkeen äläkä jumita sen koneen kanssa, vaan laittaisi koneen kuntoon kunhan on käyttänyt lapset ulkona. :(

ARGH! Yleensä ei ole tälläisiä ongelmia, nyt vaan ottaa niiiiiiin päähän kuunnella tuota kitinää ja kiukuttelua, veisi nyt hemmetti ulos nuo.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt mitä mies tekee ja meneekö siinä kauan. Ja sitten voit ihan ystävällisesti kysyä voisiko mies nyt mennä lasten kanssa pulkkailemaan kun lapset ovat syöneet ja sinä tarvisit lepoa. Jos ei lähde niin sano että menet makkariin ja laitat oven lukkoon ja mies huolehtii sitten lapsille ruuan kello X ja huolehtii niistä muutenkin NYT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä