Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tai nainen: oleellisimmat syyt, miksi olet eronnut?

Vierailija
13.01.2013 |

Vakavasta suhteesta, jossa syntynyt lapsi/lapsia. Mitkä olivat niin painavat syyt, että erositte? Koetko, että ratkaisu oli oikea?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syy oli minuun kohdistunut väkivalta. Ensimmäisestä lyönnistä lähdin, toki aiemmin oli ollut tönimistä, ranteisiin tarttumista, ei päästetty pois kotoa yms. Yksi lapsi meillä on.

KYLLÄ KANNATTI.

Vierailija
2/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli paskiainen. Oikea ratkaisu oli. Nyt on rauha sielussa, eikä tarvitse pelätä henkistä (eikä fyysistä) väkivaltaa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hölmö kun ylipäänsä annoin suhteen jatkua niin pitkään kuin mitä se jatkui. Mutta lapsi siitä kuitenkin syntyi.

Eron syy oli miehen alkoholismi. Äitiysloman jälkeen töissä ollessani mies työttömänä jäi hoitamaan lasta. Kerran töistä tullessani sitten jouduin hakemaan lapsen miehen kaverin kämpästä jossa kumpikin ukoista tukevasti humalassa. Pääsin kotiin, tein hänestä lastensuojeluilmoituksen, nakkasin tavaransa ulos ja laitoin viestin ukolle että tämä oli tässä. Olikohan oikea ratkaisu?

Itse olin idioottina vuosikaudet kärsinyt alkoholismistaan, mutta tuo oli hetki jolloin tämän kamelin selkä katkesi.

Vierailija
4/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpiini, kun valitin siitä että mies ryyppää kaikki meidän rahat eikä ole varaa ostaa lapselle vaippoja. Ja kaikenmoista, mulla pyyhittiin lattiaa ja heiteltiin seinille.

Lähdin lapsen 1-vuotispäivänä kun totesin, että nyt on viimeistään se hetki kun lapsi voi alkaa muistamaan.

Tietenkin se oli oikea ratkaisu, joka olisi pitänyt tehdä aiemmin.

Vierailija
5/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tuolla jossain on jotain parempaa kuin tavallinen avioliitto ja kaksi lasta.

Ei ollut oikea ratkaisu.

Vierailija
6/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen niitti oli kun ex-mieheni pani mun ex-ystäväni kanssa meidän kodissa kun minä olin töissä.

Ex-mies myös yritti pitää minut vaan kotona ja oli hiton mustasukkainen.

Onneksi pääsin eroon molemmista vaikka jälkensä se jätti eikä ihmisiin ole enää helppo luottaa.

Vierailija
7/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en oikeastaan muista ihan täysin enää niitä tuntemuksia... En luottanut, en rakastanut, en oikeastaan edes tuntenut häntä enää. Hän oli masentunut, eristäytynyt, ihan pimeitä juttuja. Oli tehnyt melkein vuoden töitä omalla toiminimellä, mulla ei ollut hajuakaan mitä, elätin häntä. Olimme niin eri maailmoista kun olla ja voi... Elämä oli todella ahdistavaa ja kamalaa. Olimme yhdessä lähes 15-vuotta, joista 7 naimisissa. Onneksi lähdin, ei mies hanttiinkaan pistänyt. En ole katunut hetkeäkään. Elämä muuttui niin paljon paremmaksi.

Vierailija
8/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te teette lapsia alkoholisteille?

ei ollut kuvio hahmottunut aivan täysin, kun tulin raskaaksi. Ajattelin että tokihan mieskin muuttuu, kuten minäkin muutun (kun lopetin itse tietty juomisen). No ei muuttunut.

Vierailija
9/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies rakastui toiseen ja kun laitoin valitsemaan, niin valitsi sen toisen.

Ei ole minun tehtäväni katua mitään. Mies itse teki valintansa ja päätöksensä.

Lasten puolesta surin pisimpään.

Vierailija
10/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja 6, kerrotko enemmän? Millainen miehesi oli, mitkä asiat ahdistivat jne?

Vierailija
11/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole katunut!!!

Vierailija
12/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te teette lapsia alkoholisteille?

Niin että miksi typeryys ei ole lailla kielletty ja rangaistava teko? Sanopa se.

Ja missä helvetissä sinä olit kymmenen vuotta sitten tämän viisautesi kanssa kun minä sinua tarvitsin oman typeryyteni keskellä. Kato kun ei auta taivastella enää tässä vaiheessa. Paitsi tietysti jos sinulle tuli parempi olo ja tunnet itsesi edes vähän paremmaksi. ... No hyvä, eihän tässä sitten mitään hämminkiä. Jatkakaa.

Vierailija
13/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaan kasvettiin erilleen, tunteet kuolivat.

Vierailija
14/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin lapsen 1-vuotispäivänä

Meilläkin ero tuli lapsen 1-vuotispäivänä. Paitsi että ukkohan se lähti. Sattuikin juuri niin. Että hyvää syntymäpäivää...

-4-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan