Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko PUTOUS-hahmot mielestäsi pilkkaavia?

Vierailija
13.01.2013 |

Katselin tuota Putous-sarjaa eilen. Aikaisemmilta vuosilta muistan vanhat mummot, pissikset, uskovaiset, lapset...

Tänä vuonna vuorossa olivatkin sitten sosiaalipummi, alkoholisti, heikkolahjainen skitsofreenikko, mamu ja tamperelainen juntti.

Onko tässä jo käsitelty koko yhteiskunnan kirjo vai voiko jotain ryhmää vielä pilkata?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on alkoholisti? entäpä heikkolahjainen skitsofreenikko?

Vierailija
2/11 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristofer Taxfree on juoppo ja Sisko Sikiö skitsofreenikko. Näkeeähn tuon nyt sokea reetakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se on nähty. Suomalainen huumori perustu aina pilkkaan, säälittävää.

Vierailija
4/11 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeimmat hahmot on pilkkaavia, parhaimmat ovat vain otteita tosielämästä.

Sanna-Raipea on vaikea mieltää pilkkaavaksi, Karimia myöskään. Nousevat sellaisen yläpuolelle.

Vierailija
5/11 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heikkolahjainen?

Minusta on vain sellainen yli-innokas parikymppinen.

Vierailija
6/11 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuvat täysin satiiriin, eli nimenomaan erilaisten ihmistyyppien"pilkkaamiseen". Ainahan sketsihahmoissa on kopioitu tai parodioitu erikoisia ihmisiä.

Vierailija
7/11 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristofer Taxfree on juoppo ja Sisko Sikiö skitsofreenikko. Näkeeähn tuon nyt sokea reetakin!

että kun laivalla tykkää käydä on alkoholisti? Vai millä se perustellaan? Raahaa kavereille siddeä?

Mä nimittäin ravaan tuon tuosta etenkin Tallinnassa kylpylöissä ja muutenkin shoppailemassa. Ja tuon aina kavereille jotain juotavaa ja tupakkia. Enkä käytä itse. On mulla masuakin, kun nautin ruuasta ravintoloissa ja hikihän sitä välillä puskee päälle, kun nopiaa kävelee ja raahaa kolleja perässään.

Vierailija
8/11 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mulla hiukan särähtää toi "huumori". En kyllä katsonut kuin pätkän tuota tänäkään vuonna, mutta jotenkin surullista, että huumoria revitään niistä erilaisista ihmisistä.

Olihan sekin melkoista "huumoria", kun se yksi heitti sille vieraalle, tai mikä se oli (en tosiaan katsonut kuin hetken, joten en tiedä näiden tyyppien nimiä tms.), että pullossa ja XX:ssä on se ero, että pullolla on kaula.

En mä haluaisi, että lapset saavat esimerkin, että tällainen ulkonäköön perustuva solvaaminen on ok.

Vierailija
9/11 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se on nähty. Suomalainen huumori perustu aina pilkkaan, säälittävää.

Vierailija
10/11 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla särähti korvaan raiskattujen pilkkaaminen, ei muu

Vierailija
11/11 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla särähti korvaan raiskattujen pilkkaaminen, ei muu

semmoista oli?