Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos ystäväsi joka kerta tavatessanne

Vierailija
13.01.2013 |

kommentoisi ulkonäöstäsi jotain negatiivista? Tyyliin että yhdellä tapaamiskerralla kommentoisi maksaläikkää kasvoissa (joka oikeasti on todella huomaamaton ja vaalea), että se häiritsee ja toisella kerralla sanoisi että sinäkin alat olla jo siinä iässä että ikä alkaa näkymään kasvoissasi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä vastaa rehellisesti, jos häneltä kysytään, mutta ei hauku ja näyki ilman kysymistä.

Vierailija
2/8 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen systemaattisesti kipannut pois elämästäni sellaiset ihmiset, joiden käsitys esimerkiksi huumorista on ainainen ikävä toisille naljailu ja vallankäytön yritykset nälvimällä, empatiakyvyttömyys joka ilmenee juuri edellä mainituilla tavoilla yms. Ei se anna mitään hyvää mieltä, ainoastaan vie vaan. Ja lopulta tekee pahempiakin tuhoja. Säkin voit valita seuran missä elämääsi vietät, suositan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisitko olla arvostelematta mun ulkonäköä, en ole itse valinnut kasvojeni maksaläikkää, tiedän kyllä sen olemassaolosta, mutta en voi asialle mitään, joten en oikein välittäisi kuunnella kommentteja asiasta"

Vierailija
4/8 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itsekin omat ulkönäölliset puutteeni. Ystävät eivät ainakaan tietentahtoen vittuile.

Tollaiselle sanoisin, että joo on huomattu kaikkihan tässä vanhetaan. Katsoin että sunkin takapuolesi alkaa roikkumaan, niinkuin kyllä munkin, hehehee. Mutta noi rypyt silmiesi ympärillä on erikoiset, näytät muuten vähän kilpikonnalta. Kilppari on kyllä söpö eläin, ei sen puoleen.

Reps. Oikeasti, en sanoisi mitään mutta mun kaverit ei puhu tollaisia.

Vierailija
5/8 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos ei muuta keksi niin haluaa lannistaa ja pahoittaa mieltäsi keksimällä aina kuitenkin jotakin ikävää sanottavaa sinusta. Ja kun hän tekee esimerkiksi tuota niin voinet olla varma ettei ole luottamuksesi arvoinen muutenkaan. Juoruilee todennäköisesti jopa roskaa selkäsi takana ja kaivaa maata jalkojesi alta aina kun voi. Tiedän aivan liian tarkkaan tuon ihmistyypin, ikävä kyllä.

Vierailija
6/8 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ... Niin?

Odotatko kuolemaani, vai miksi kyttäät vanhentumistani?

En ole kuule testamentannut sulle penniäkään, että voit lakata kyttäämästä.

Vierailija
7/8 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas inhottava nälvijä. Itse varmaan vähentäisin tuollaisen henkilön näkemistä.

Vierailija
8/8 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet huomaamaan ettei kaikilla ihmisillä ole pakonomaista tarvetta nälviä ja kiusata. Tuollainen käytös on luonnevikaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi