Minkälaiset ihmiset muuttaa Keravalla?
Onko se joku sosiaali- ja mamutapausten kansoittama ongelmalähiö? Vai joku rivari+farmariauto+kultainennoutaja-lapsiperhe"onnela"? Vai millainen?
Kommentit (17)
Mutta Helsingissä siihen ei ole varaa.
Minä muutin päälle pari kymppisenä kun en tuntenut pääkaupunkiseutua ja ajattelin että siellä on hyvä asua ja käydä samalla lentokentällä töissä.
Olin niin väärässä. Kaikesta.
Ilman autoa sieltä ei päässyt helpolla minnekään.
Ihmiset olivat ihan oikeasti kamalia! Töykeitä, ylimielisiä... kun meni junalla Helsinkiin asti, ilmapiiri oli ihan erilainen.
Muutin pois, enkä takaisin aio mennä edes käymään.
Ilman autoa sieltä ei päässyt helpolla minnekään.
Puhutko nyt samasta kaupungista? Juna 20 min Helsingin keskustaan.
Ilman autoa sieltä ei päässyt helpolla minnekään.Puhutko nyt samasta kaupungista? Juna 20 min Helsingin keskustaan.
Entäs lentoasemalle sitten? Yhtään minnekään, minne ei vie junarata?h
Ilman autoa sieltä ei päässyt helpolla minnekään.Puhutko nyt samasta kaupungista? Juna 20 min Helsingin keskustaan.
Tikkurilaan alle 10 min ja siinä vaihto bussiin. Parin vuoden päästä pääsee junalla lentoasemalle asti.
Näin kuljen kentälle itse.
Mutta joo, meillä on kaksi lasta, rivariasunto, farmariauto ja kultainennoutaja. Ja olen lentoemäntä.
Mutta joo, meillä on kaksi lasta, rivariasunto, farmariauto ja kultainennoutaja.
Tikkurilaan alle 10 min ja siinä vaihto bussiin. Parin vuoden päästä pääsee junalla lentoasemalle asti.
No shit. Olin töissä siellä kuitenkin muutaman vuoden että tuo reitti tuli selväksi. Mutta minusta silti oli hankalaa. Ja ihmiset kamalia.
No shit. Olin töissä siellä kuitenkin muutaman vuoden että tuo reitti tuli selväksi. Mutta minusta silti oli hankalaa. Ja ihmiset kamalia.
No mitä sitten kyselet, että miten pääsee lentokentälle! Torvi.
No mitä sitten kyselet, että miten pääsee lentokentälle! Torvi.
MISSÄ kohtaa kysyin, miten pääsee lentokentälle? :D Taidat olla paikallinen, käytöksestä päätellen.
MISSÄ kohtaa kysyin, miten pääsee lentokentälle? :D Taidat olla paikallinen, käytöksestä päätellen.
Kysyit miten pääsee helpolla lentokentälle. Jos pääsee yhdellä vaihdolla lentokentän ovelle, niin ei se pääkaupunkiseudulla ola vaikea yhteys.
MISSÄ kohtaa kysyin, miten pääsee lentokentälle? :D Taidat olla paikallinen, käytöksestä päätellen.Kysyit miten pääsee helpolla lentokentälle. Jos pääsee yhdellä vaihdolla lentokentän ovelle, niin ei se pääkaupunkiseudulla ola vaikea yhteys.
Huoh, seuraa vähän keskustelua. Ei kaikki ole suoria kysymyksiä reitistä vaan keskustelua reiteistä. Keravalla minulla oli matkaa ensin sinne juna-asemalle, sitten junassa, sitten bussissa. Työaikojen kanssa yhdessä kulkeminen ei ollut niin helppoa kuin mitä se myöhemmin oli omalla autolla. Siihen meni suhteettoman paljon aikaa. Niin kuin siellä päin meni joka paikkaan, liikaa aikaa.
Onneksi sain koulutettua itseä lisää ja nyt on siisti sisätyö parin kilsan päässä kotoa, joka taas on kaukana Keravalta. Se oli ihan oikeasti kamala paikka :)
tän "tosi kätevästi pääsee kävellen (käytännössä paikallisbussiaikataulut eivät käy kaikille vaan parin, kolmen kilometrin matkankin joutuu kävelemään aikataulujen vuoksi), junalla ja bussilla" lentokentälle mukaan.
_MINÄ_ itse kyllä hurautan kartano-volvolla kultaisen noutajan, kahden miehen ja lapsen kanssa sinne vartissa. Ne toiset menköön julkisilla miten taitavat.
Kysyit miten pääsee helpolla lentokentälle. Jos pääsee yhdellä vaihdolla lentokentän ovelle, niin ei se pääkaupunkiseudulla ola vaikea yhteys.
Aika minä-minäväkeä, muutkin.
mutta toivottavastxi tulevaisuudessa. Oli meinaan ehkä paras paikka koskaan ja ympäri Suomea on asuttu. Kerava olkoon se paikka jonne perhe perustetaan ja jossa alan ajamaan politiikkaani eteenpäin.
sellaiset jotka eivät halua asua pääkaupungissa, mutta haluavat päästä sinne nopeasti ja helposti junalla. Ehkä perheelliset pääasiassa.