Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palaan ehkä yhteen mieheni kanssa - pitääkö...

Vierailija
13.01.2013 |

eron aikana tapahtuneista seksijutuista kertoa miehelle ? On ollut aika raskasta erossa oleminen ja tuntuu, että mopo on niin sanotusti lähtenyt käsistä. Muutama sellainen juttu on ollut, joista tiedän, että mies varmasti olisi kamalan pettynyt ja surullinen.

Eromme aiheutti miehen sivusuhde, joka nyt ohitse.

Kerronko miehelle kaikki ne inhottavat jutut, joita olen eron aikana puuhaillut ? Ne kyllä vaivaavat mieltä tosi pahasti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä kertonut sulle kaikki omat hommailunsa ? Ja haluaisitko edes tietää ?

Vierailija
2/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte erossa, etkä ole tilivelvollinen. Älä kevennä omaa pahaa oloa kertomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on sellaiset inhottavat jutut? Miehen paras kaveri?

Kysyy siveydensipuli

Vierailija
4/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samasta kaveripiiristä miehen tuttu :( Pelkään, että jotain kautta saa tietää kuitenkin. Tämä on kamalaa.

ap

Vierailija
5/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitte, eronneet. Silloin saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
6/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kertoisin, että olen harrastanut seksiä useamman miehen kanssa. Muuta en varmaan paljastaisi. Se mitä olet sitten puuhaillut sängyssä, on asia erikseen.

Vierailija
7/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samasta kaveripiiristä miehen tuttu :( Pelkään, että jotain kautta saa tietää kuitenkin. Tämä on kamalaa.

ap

Eräs mies tällä palstalla sanoi, et tällainen asia pitää tunnustaa. Jos mies saa tietää toista kautta, on seuraukset katastrofaaliset.

Vierailija
8/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy, sano että oletko varma, että tahdot tietää. Jos vastaa kyllä, niin kerro sitten. M

Vierailija
9/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla kans lähti menemään eron aikana vähän lujaa.

Mies tietää, että on ollut kaveria ja kaveria.. mutta ei halua tietää niistä sen enempää.

Enkä haluaisi edes kertoa, kun hävettää noi sekoilut.

Sattuu sieluun =(

Vierailija
10/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et kerro, kärsit vain itse, jos kerrot, niin miehesi tuskin sua huoliikaan takas, ja taas kärsit.

Ekassa vaihtoehdossa vain sinä kärsit.

Vierailija
11/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on yhtä ja toista idioottimaista tullut tehtyä:) Mies ei varmaan uskoiskaan että en ole enää se kiltti tyttö. Niin ja ei varmaan huolis takaisinkaan. En taida uskaltaa kertoa vaan elän sitten huonon omantunnon kanssa. Toki jos kysyy, niin pitää varmaan joku kaunisteltu versio keksiä.

Itse olen myös ihan rehellisen alun kannalla, mutta sitten kuitenkaan en ole ihan varma, että kannattaako kaikkea nyt pilata kertomalla joistain jutuista, jotka loppujenlopuksi olivat aika merkityksettömiä pitkään parisuhteeseen verrattuna.

ap

Vierailija
12/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluat palata yhteen vaikka et voi olla rehellinen? Voiko se tosiaan toimia, mitä luulet?

Vierailija
13/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen syrjähyppy. mun mielestä se on tossa se mies, jonka pitää olla rehellinen, jos ap sentään on osannu parisuhteessa pitää housut jalassa. että kannattaako keskittyä siihen vanhojen kaivelemiseen vai yrittää olla rehellinen parisuhteessa, jos siihen menee takaisin.

Vierailija
14/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä yhdessä ? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi