Missä kaikki todella "isot" laihduttajat piileksii ?
Meinaan kun täällä saa jatkuvasti lukea miten pitäs karistaa kilo tai kaks. Tyyliin pituus 166cm ja paino 60kg. Argh !
Itsellä on tilanne aivan toinen. Pituutta on tuo 166, mutta painoa tälle aamua 105kg. Karistettu on jo 13 kiloa, mutta nyt on taas tarkoitus jatkaa eteenpäin. Tavoitepaino on tälle vuotta 70kg :) Saa nähdä onnistuuko, toivottavasti.
Kommentit (4)
Minulla on pituutta samat 166 cm kuin sinullakin, mutta painoa oli kertynyt kamalat 117 kiloa.
Sitten tartuin itseäni niskasta, ja nyt se tuntuu menevän pikkuhiljaa mutta tasaisesti alaspäin. Tänä aamuna vaaka näytti 92 kiloa.
Tsemppiä sinulle ja tsemppiä itsellenikin, kyllä se siitä vielä laskee molemmilla! Go girl!
on minulla laihdutettavaa ainakin 15kg. Tämä oli tilanne ennen raskautta, mutta raskauden jälkeen voi tilanne olla taas eri.
Lähtöpiste oli että ylipainoa oli 30kg, niistä pudotin 15kg vajaassa vuodessa.
Mutta tilanne on sitten uusi raskauden loputtua. Toivon että näistä kiloista nyt ei hirveästi jäisi lisäpudotettavaa..
kun tosiaan jo muutama kilo ylipainoa on karsea läski.
No: olen 172 cm ja joulukuun alussa 135kg.
Nyt 133, joulu kun ..
Olen aiemmin tiputellut toki moneen otteeseen kiloja, varmaan sataa kiloa hipoo ne pudotetut määrät yhteensä. Paras tulos on tainnut olla -40kg.
Mutta koska tulokset eivät tunnu olevan pysyviä, en kuurejani julistele.