Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 13-vuotiaan totaaliyh:ksi jäänyt voisi löytää uuden miehen?

Vierailija
12.01.2013 |

Lapsi on kyllä fiksu ja osaa soittaa, mutta en mitenkään voisi jättää häntä yksin kotiin ja lähteä johonkin baariin.

Nytkin harmittaa, kun ystäväni sai lapset hoitoon isälleen, pyysi minua mukaan, mutta en vaan voi.

Minkä ikäisen sitä voisi jättää, vai voiko minkään ikäistä kotona asuvaa lasta?

Tuntisin valtavaa syyllisyyttä, vaikka tiedän, että hän pärjäisi. Lisäksi exäni varmaan soittaisi sossut paikalle ja syyttäisi hylkäämisestä, vaikka ei itse koskaan vahdi häntä, jotta pääsisin jonnekin.

Joskus kun oltiin yhdessä vielä, kävin muutaman kerran, mutta sain turpaani aina, joten se loppui.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäiset löytävät rakkauden netistä.

Ehkä sinäkin , vaikka en tietenkään tiedä minkä ikäinen ole. Minulla on useita tuttavia, jotka ihan parikymppisinäkin löytäneet miehensä netistä.

13-vuotiaan olen kyllä jättänyt yksin kotiin, omasta pyynnöstään, on ollut noin puolille öin itsekseen.

Vierailija
2/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan haluaisi laittaa kuvaani minnekään. Vastaako kukaan, jos kuvaa ei laita, vai onko parempi vastata jonkun miehen ilmoitukseen?

Niin ja mikä olisi paras paikka etsiä. Tahtoisin kuitenkin kirjoitella aluksi ja tutustua kunnolla ja katsoa, miten ajatukset osuisivat yksiin.

Mitään seksiseuraa en kaipaa ollenkaan. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
4/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vaikka minulla jolla on kolme pientä lasta. Kuka meitä huolisi. Ainakin tuntuu pelottavan miehet pois sekunnissa. Kyllähän 13v voi välillä mennä kaverilleen, sinun kaverille, sukulaiselle, kummille tms yökylään?

Vierailija
5/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi valokuva on ihan naurettava juttu. Nettitreffailut ovat tätä päivää ja ilman kuvaa kukaan ei sua bongaa. Pyydä ystävääsi ottamaan vaikka sivuprofiili.

Voit tehdä treffejä töiden jälkeen kahville, olet max tunnin poissa. Ala treffailee heti, jotkut kirjoittelevat monta kk ja turhaa käyttää siihen aikaa. Naamakkain näkee natsaako vai ei.

Seksiseuraa hakee puolet miehistä, eli tarjouksilta et voi välttyä, mutta ovat tottuneita jo pakkeihin, joten selvät sävelet heti vaan, hyvä tulee.

6/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pärjää lainkaan ilman?

Vierailija
7/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään muita jotka voisi ottaa lapsen yökylään? Onko lapsella sellaisia kavereita joiden vanhemmat myös tuntisit ja voisit suoraan sanoa, että menet baariin (tosin kannattaa korostaa, ettet vetämään ihan perseitä, vai oletko?) ja lapsi voisi tulla yökylään?

Isovanhemmat lienee asuu kaukana tai ei vaan ota lasta yökylään?

Miksi isä ei suostu pitämään lasta luonaan? Tosin jos on ollut väkivaltainen, niin ehkä en edes päästäisi.

Näistä kysymyksistä huolimatta väitän, ettei baari ole ainoa paikka jossa voi tutustua miehiin. Miten olisi joku harrastus? Myös netti on nykypäivänä hyvä vaihtoehto, vaikka varmaan saa olla aika tarkkana keneen tutustuu.

Tärkeintä mielestäni (ja voin olla huono sanomaan ydinperheellisenä) on se, ettet liikaa ja väkisin etsi sitä miestä. Minkä ikäinen olet, toivotko vielä lapsia joskus lisää? Jos ei ole biologisen kellon tikityksestä ongelmaa, niin ole entistä kärsivällisempi. Mies ei väkisin etsimällä tule eteen, vaan voi tulla ihan yllättävästi koska vaan.

Tsemppiä ja hali!

Vierailija
8/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsi mene isälleen lainkaan? mummolaan? kavereille yökylään? Partioharrastus on siitä kiva, että heillä on silloin tällöin yöretkiä.

Minulla on ikää enemmän kuin sinulla. Lapsi aon kaksi, vanhempikin lapsista on nuorempi kuin sinun lapsesi. En saa ikinä viikonloppuhoitajaa, en pääse koskaan mihinkään.

Saan kyllä arki-iltoihin joskus lastenhoitajan, mutta en yöksi asti, enkä haluakaa, koska aamulla on taas työpäivä..

Netti on varmaan ok paikka, hakea kumppania, jos jostain löytyy lapsenvahti että voi mennä tapaamaan sitä tyyppiä.

Mutta mietin, kuka minut huolisi, vahan ruman ämmän.

Ja edelleen; uusperheellisyys on persiistä. En halua tähän ketään miestä, minun ja lasteni väliin. JOS, niin sellainen, että on omat osoitteet ja käymme vuoroin toistemme luona kylässä ja vietetään yhdessä aikaa niin paljon kuin se sopii molemmille.. mutta lapset ovat minun ja lasten kasvatuksen vastuu on minun ja jos neuvoja tekee mieli tulla jakamaan, voi mennä hoitamaan omia lapsiaan neuvoineen.

Oletko miettinyt, mitä lapsesi ajattelee siitä, että kampeat huushollisiin jonkun äijänkuvatuksen? Toimiiko se? Lapsi voi kokea, että mies tulee sinun ja hänen väliin, rikkkoman teidän kahden perheen. Ja tämä ajatus siitäkin huolimatta, että mies toisi mukanaan hyviä asioita, vaurautta esim.

Vierailija
9/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pärjää lainkaan ilman?

En osaa tehdä miesten töitä, ajokortti puuttuu jne.

Vierailija
10/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsi mene isälleen lainkaan? mummolaan? kavereille yökylään? Partioharrastus on siitä kiva, että heillä on silloin tällöin yöretkiä.

Minulla on ikää enemmän kuin sinulla. Lapsi aon kaksi, vanhempikin lapsista on nuorempi kuin sinun lapsesi. En saa ikinä viikonloppuhoitajaa, en pääse koskaan mihinkään.

Saan kyllä arki-iltoihin joskus lastenhoitajan, mutta en yöksi asti, enkä haluakaa, koska aamulla on taas työpäivä..

Netti on varmaan ok paikka, hakea kumppania, jos jostain löytyy lapsenvahti että voi mennä tapaamaan sitä tyyppiä.

Mutta mietin, kuka minut huolisi, vahan ruman ämmän.

Ja edelleen; uusperheellisyys on persiistä. En halua tähän ketään miestä, minun ja lasteni väliin. JOS, niin sellainen, että on omat osoitteet ja käymme vuoroin toistemme luona kylässä ja vietetään yhdessä aikaa niin paljon kuin se sopii molemmille.. mutta lapset ovat minun ja lasten kasvatuksen vastuu on minun ja jos neuvoja tekee mieli tulla jakamaan, voi mennä hoitamaan omia lapsiaan neuvoineen.

Oletko miettinyt, mitä lapsesi ajattelee siitä, että kampeat huushollisiin jonkun äijänkuvatuksen? Toimiiko se? Lapsi voi kokea, että mies tulee sinun ja hänen väliin, rikkkoman teidän kahden perheen. Ja tämä ajatus siitäkin huolimatta, että mies toisi mukanaan hyviä asioita, vaurautta esim.

Ehkä on sittenkin parempi odottaa, että lapsi muuttaa pois kotoa ja olen sitten jo melkein 50v. Ehkä sitten löydän jonkun eläkeläisukon itelleni:) ap.

Vierailija
11/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin 11-vuotiaan totaaliyh, joka on erittäin onnellinen vallitsevassa tilanteessa.

12/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teillä ole mitään tuollaista?

Vierailija
13/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään muita jotka voisi ottaa lapsen yökylään? Onko lapsella sellaisia kavereita joiden vanhemmat myös tuntisit ja voisit suoraan sanoa, että menet baariin (tosin kannattaa korostaa, ettet vetämään ihan perseitä, vai oletko?) ja lapsi voisi tulla yökylään?

Isovanhemmat lienee asuu kaukana tai ei vaan ota lasta yökylään?

Miksi isä ei suostu pitämään lasta luonaan? Tosin jos on ollut väkivaltainen, niin ehkä en edes päästäisi.

Näistä kysymyksistä huolimatta väitän, ettei baari ole ainoa paikka jossa voi tutustua miehiin. Miten olisi joku harrastus? Myös netti on nykypäivänä hyvä vaihtoehto, vaikka varmaan saa olla aika tarkkana keneen tutustuu.

Tärkeintä mielestäni (ja voin olla huono sanomaan ydinperheellisenä) on se, ettet liikaa ja väkisin etsi sitä miestä. Minkä ikäinen olet, toivotko vielä lapsia joskus lisää? Jos ei ole biologisen kellon tikityksestä ongelmaa, niin ole entistä kärsivällisempi. Mies ei väkisin etsimällä tule eteen, vaan voi tulla ihan yllättävästi koska vaan.

Tsemppiä ja hali!

Piristit minua kummasti sanoillasi, eiköhän aika tee tehtävänsä tässäkin asiassa, taidan mennä nukkumaan. ap.

Vierailija
14/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että kiinnostuneita ei montaa ole ja nekin ovat sellaisia, jotka eivät saa naista mistään baaristakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän