Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauan sinulle kestää asuntonne perussiivous? Siis matot ulos, imurointi, pölyjen pyyhintä + lattioiden pesu?

Vierailija
06.12.2005 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 3-4 tuntia.

Vierailija
2/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältää vessan pesun ja tiskikoneen tyhjennyksen/täytön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus siivoan ylä- ja alakerrat erikseen. sekin ärsyttää ku menee kaks päivää. siivous vaan ei oo ollenkaan mun juttu.

Vierailija
4/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kaikkien pintojen jynssäys. Koko settiin aikaa menee noin neljä tuntia. Neliöitä 70.

Vierailija
5/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis silloin kun siivoan, siivoan kunnnolla. Meillä pitkäkarvainen kissa ja sen karvoja voin imuroida ja poistella vaikka yksi karva kerrallaan, et siitä ainakin tunti lisää...

Vierailija
6/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tamppaan matot vain kerran pari vuodessa. Kannattaa ostaa hyvä imuri, niin säästää paljon aikaa ja vaivaa.

Perussiivoukseen (imurointi, lattioiden pesu, pölyjen pyyhintä ja vessan pesu) itselläni menee noin tunti, asunto 3h+k.

Vierailija
7/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teenkin sitten vähän kerrallaan, esim yhtenä päivänä vaan matot ulos, imurointi ja sitten lattioiden pyyhkiminen... toisena päivän pölyjen pyyhkimistä tms. jne jne melkein aina pitää päiväuniaikaan tehdä jos haluaa rauhassa tehdä...

Vierailija
8/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussiivouksella tarkoitetaan " suursiivousta"

Ylläpitosiivous on se normaali " viikkosiivous"

T: siivousteknikko

Vierailija
9/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon hommaan menee n.1,5 tuntia. Lattioita ei meillä pestä, kun tällä hetkellä vuokrakämpässä lakatut puulattiat ja muovimattoa...Ei siis tartte mitään ihme " hoitoja" . Mutta sitten kun muutetaan uuteen kotiin ens keväänä, niin parkettia pitää tietty hoitaa ihan eri tavalla.

Meillä siivotaan yleensä yhdessä miehen kanssa. Minä tai mies imuroi, mies tamppaa matot, minä pesen aina wc:n ja pyyhin pölyt...

Vierailija
10/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en ole laskenut. Meillä lapsia ei saada minnekään hoitoon ja miestä ei siivous kiinnosta ja siitä on joka kerta sama keskustelu (mitä, milloin, kuka, miksi), joten tuohonhan se energia sitten meneekin..

Vierailija
11/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 neliöö ja sairaasti roinaa!