Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksiköhän minä näen aina joskus unta hautausmaista?

Vierailija
12.01.2013 |

Välillä olen unessa hautausmaalla yksin, välillä mukana on muitakin ihmisiä. Esimerkiksi viime yönä näin unta, että olin hautausmaalla äitini, isäni, enoni ja tätini kanssa.

Kaikki unet ovat samanlaisia. Harhailen pitkin hautausmaata ja ilmeisesti etsin jotain tiettyä hautaa tai tietynlaisia hautoja. Kaikki haudat ovat erikoisia, joko hirveän vanhan näköisiä tai niiden tekstit ovat omituisia, jotain vierasta kieltä, epäselvää tekstiä tai sitten kivessä on pelkkä sen henkilön etunimi joka kyseiseen hautaan on haudattu. Viime yönä lähes kaikki hautakivet olivat sellaista, että niissä oli ruotsinkielistä tekstiä. Unissa on myös usein sellainen piirre, että niissä on usein todella vanhoja, reilusti yli sata vuotta vanhoja hautakiviä ja niiden joukossa on todella paljon lasten hautoja, joskus pelkkiä lasten hautoja. Kun viime yönä näin unta hautausmaasta, niin jostain syystä siellä hautausmaalla aikuisten hautakivet olivat valtavia (ainakin pari metriä korkeita ja monta metriä leveitä) kun taas lasten hautakivet olivat todella pieniä (vain noin 10cm korkeita) tai pelkkiä maassa vierekkäin olevia pikkukiviä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla