Hiuskatastrofi! Pipo päässä 24/7?
Leikkaan itse aina oman tukkani ja yleensä olen tosi tyytyväinen (olen tehnyt tätä 15-vuotiaasta asti eli melkein 30 vuotta). Nyt saksi kuitenkin lipsahti muutenkin erittäin lyhyessä tukassa = korvan yllä katastrofi, jonka saanee paikattua aikaisintaan kuukauden päästä. Onko ihan älytöntä pitää myssyä päässä siihen asti? Mun tyyliin (nuorekas, vähän rock mutta ei säälittävällä wannabe-teini -tavalla) sellainen sopii ihan hyvin, kampaukseenkin. Onko ihan idioottimainen ajatus näin keski-ikäisellä naikkosella? Olen 39. Muuten en tiedä mitä pitäis tehdä, ainoa vaihtoehto on siili ja siihen en ryhdy ;)
Kommentit (2)
Mutta tän kyllä huomaa, näyttää karsealta. Pipo sentään näyttää vaan pipolta. Onneksi en ole asiakaspalvelualalla. Ja jos mulle laitettaisiin tikkejä päähän niin takuulla pitäisin hattua silloinkin ;) kyseessä siis musta siisti myssy, ei mikään tupsupipo. Mun vaatteet on muutenkin mustat ja jalassa yleensä maiharit.
Ketään ei ihan oikeasti kiinnosta. JOku saattaa vähän vilkaista, mutta todennäköisesti ajattelee, että sulle on laitettu esim. tikkejä päähän ja hiuksia on pitänyt leikata.
Tiedän omasta kokemuksesta, että vaikka tilanne olisi omasta mielestä katastrofi, ei se heilauta ketään muuta. Enemmän siihen pipoon kiinnitetään huomiota.