Löytyykö AV:lta muita Mänttärin sukuun kuuluvia? :)
Tuosta julkkissukulaisketjusta tuli mieleen, että kuuluuko täällä kukaan muu Mänttärin suureen sukuun kuin minä?Sen verran suuri ja tutkittu suku on, että takuulla täältäkin löytyy useita.
Sukulaiset, ilmoittautukaa! :)
Kommentit (51)
Olen adoptoitu Mänttärin sukuun, ja siten en siis kuulu tähän oikeaan porukkaan, minkä olen saanut elämäni aikana useasti kuulla ja huomata. Mutta onnea teille muille, olette Aitoja Mänttäreitä :D
Ex-mies taisi kuulua tähän sukuun. Muistan hämärästi joskus että oli puhetta tästä.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:15"]
Ex-mies taisi kuulua tähän sukuun. Muistan hämärästi joskus että oli puhetta tästä.
[/quote]
Ja toi linkkihän se kertoi että näinhän se oli. Asuvat nimittäin edelleen Sippolassa.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:17"]
[/quote]
Ja toi linkkihän se kertoi että näinhän se oli. Asuvat nimittäin edelleen Sippolassa.
[/quote]
Minun Mänttäri-ihmiset on Sippolasta kotoisin ... ollaankohan ihan sukua sun exälle?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 20:48"]
Joo tiedän sen . Iso postimerkki on tallessa . Entäs itelläsi ?
[/quote]
Tiedät minkä? Kenelle viestisi on kohdennettu?
Joo, meillekin tule Niinipuu lehti kotiin.. Mies kuuluu Mänttärin sukuun. Kukapa ei kuuluisi :)
T: myöskin kaakonkulmalta
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:17"]
[/quote]
[/quote]
Minun Mänttäri-ihmiset on Sippolasta kotoisin ... ollaankohan ihan sukua sun exälle?
[/quote]
Jaa, enpä tiedä. Eiköhän se aika todennäköistä ole =)
Mäkin kuulun! Läheisimmät kyseisen sukunimen omaavat ovat Sippolassa syntyneen isäni serkkuja, mutta kyllä tähän sukuun kuulumisesta on aikoinaan mummon luona paljon kuultu :)
Kuin niin adoptoitu ? No eikö sinut lasketa Mänttäriksi kanssa ?
Joo , Mänttäreitä tässä ollaan , mutta sanooko Korjula teille Mänttäreille mitään ?
Ja luulen että minä myös kuulun samaam jengiin
Kyselen vain kellä on tämä iso Mika Häkkisen postimerkki tallella ?
Joo , mun mummoni nimi Adelena ja isoisäni nimi oli Anton .
Ala-asteella oli yksi vähän ressukka Mänttäri. Häntä sanottiin Mäntiksi. :(
Mikä öilluran Mänttäri suku. Kiva kun nuo sivutkaan ei toimi taas en voi lukea ketjua läpi.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:48"]Mikä öilluran Mänttäri suku. Kiva kun nuo sivutkaan ei toimi taas en voi lukea ketjua läpi.
[/quote]
öillura= pillura voi vittu
Ja isoisän nimi oli Antom Korjula
Joo tiedän sen . Iso postimerkki on tallessa . Entäs itelläsi ?