Löytyykö AV:lta muita Mänttärin sukuun kuuluvia? :)
Tuosta julkkissukulaisketjusta tuli mieleen, että kuuluuko täällä kukaan muu Mänttärin suureen sukuun kuin minä?Sen verran suuri ja tutkittu suku on, että takuulla täältäkin löytyy useita.
Sukulaiset, ilmoittautukaa! :)
Kommentit (51)
Hienoa, moikka vaan sukulaisille! :)
Mies kuuluu Mänttärin sukuun. Itse en ihan hirveästi ole viitsinyt moisesta innostua. Tapaan yleensä sanoa, että kun vielä vähän lisää tutkitaan niin paljastuu että itse Jeesuskin oli Mänttärin sukua...
Mitä on Mänttärin suku??
Lapsen kaveri on Mänttäri:)
Apelleni tulee se Niinipuu-lehti, ja sitä aina joskus lueskelen ja naureskelen niille saavutuksille ja tunnetuille henkilöille, jotka siellä pitää mainita.
Tuntuu vähän hölömöltä tuollainen tietyn suvun korostaminen, koska Suomen kokoisessa maassa aina joku on nainut jonkun ja joku on jonkun pikkuserkku, isotäti tai velipuoli. Eli käytännössä kaikki jollain lailla sukua keskenään...
mulle tulee kans tuo niinipuu lehti, kiitos isäni. Mua ei vois kyl vähempää kiinnostaa...
Ritva Järnfors on nykyinen nimeni . Tyttönimi Vellonen ja äitini tyttönimi on Korjula . Äitini kuului Mänttärin sukuun .
Missäpäin ja kuulutko Mänttäreihin ?
Tammelan Mänttäri, että mitä Mänttäriä tarkoitat?
Mummon olisiko isän isä ..vai vielä yksi isä..heivattiin talosta kun laittoi hynttyyt yhteen piian kanssa..et silleee silloin. Paljastui mummolle onneksi elinaikana kun sukututkija soitti..
Kuulun. Minusta on hienoa, että jotain sukua on tutkittu niinkin laajasti kuin Mänttäreitä. Olen jopa ostanut kummilapsilleni rippilahjaksi Mänttäri-korun.
Kaakkois-Suomessa vaikutan.
tarkoitan Mänttäreitä Liikalasta .
Hep! Niinipuu tuli kotiin, kun olin lapsi.
Mikä tää Mänttäri juttu on. Opiskelukaveri oli aikoinaan Mänttäri, mutta ikinä en ole kuullut mistään Mänttärin suvusta ja sen saavutuksista. Onko se jotenkin tunnettukin suku?
Itse asun Ruotsissa . Isoisäni siis äidin puolelta oli Anton Korjula , että olemme aika alussa siellä sukukirjassa .
Anssia suurempi julkkis Mänttärin suvussa on Häkkisen Mika.
Sukukirjan sivua en nyt muista, kun mulla ei ole sitä itsellä mutta siellä ollaan minä sekä lapset :)