Anoppi on kylässä, meni äsken wc:hen...
Anoppi on kylässä. Äsken vessareissulla jäi lukkojen taa. Ennen meillä ei ollut remontin jäljeltä vessan ovessa lukkoa ja anoppi aina valiti siitä. Nyt on ja pitävä lukko näköjään onkin, ei pitäsii olla valittamista. Mies on työmatkalla, enkä jaksa alkaa räpeltää lukkoa auki. Olkoon siellä nyt jonkin aikaa. Ah, tätä rauhaa!
Kommentit (10)
Minulla on yksi tyttö, joten en onneksi koskaan joudu tekemisiin pahansuovan miniän kanssa. Saan lojaalin ja fiksun vävypojan. Kyllä mun kelpaa!
Sisävessa on, mutta onneksi toisella puolella taloa, niin ei tarvitse kuunnella sitä räkätystä.
t.ap
vaikka mies ei ole paikalla. Usein soitteleekin minulle tai lapsille. Onneksi ei kuitenkaan ole tarvetta teljetä WC:hen tai olla auttamatta hädässä.
Miksi anoppi kyläilee teillä silloin, kun mies ei ole edes paikalla?
Halusi välttämättä ängetä muka lastenhoitovauksi.
t.ap
Miksi anoppi kyläilee teillä silloin, kun mies ei ole edes paikalla?
Halusi välttämättä ängetä muka lastenhoitovauksi. t.ap
Tääh??
Vieläkö se on siellä vessassa?
On.
Muistin tossa, että mun salainen suklaakätkö on wc:n kaapissa kylpypyyhkeiden alla ja kävin vinkkaamassa, että sieltä saa murkinaa, jos nälkä yllättää. Pienempi paha mulle se suklaakätkön hupeneminen on kuin anopin seura. Ja vettähän saa hanasta.
t.ap
Nyt se huutelee, että wc-paperi loppu.
t.ap
Huh. Tän kertaisesta anopin vierailusta kohta selvitty. Mies tulee parin tunnin päästä kotiin ja oli sovittu, että anoppi lähtee sitten. Toivottavasti mies jaksaa tiirikoida oven lukon auki vielä illalla, ettei ihan kohtuuttoman pitkään akka joudu wc:ssä asumaan.
Mutta se on sanottava, että on ollut ylivoimaisesti mukavin ja mieluisin anopin kyläilyreissu, mitä muistan!
t.ap