Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun ja mieheni esikoispojan nimeksi tulee Kuuno Hemppa Nyyrikki.

Vierailija
12.01.2013 |

Jos saamme vielä toisenkin pojan, hänen nimekseen tulee Kooti Manne Malakias. Siinä on minun ja mieheni mielestä komeat nimet veljeksille, Kooti ja Kuuno. Ainakin ne ovat harvinaiset nimet, ettei ihan joka toinen vastaantuleva poika tai mies ole saman niminen eikä koulussa suunnilleen puolella luokan pojista ole samaa nimeä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisit jo avata ketjut aiheesta..

Vierailija
2/6 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saamme vielä toisenkin pojan, hänen nimekseen tulee Kooti Manne Malakias. Siinä on minun ja mieheni mielestä komeat nimet veljeksille, Kooti ja Kuuno. Ainakin ne ovat harvinaiset nimet, ettei ihan joka toinen vastaantuleva poika tai mies ole saman niminen eikä koulussa suunnilleen puolella luokan pojista ole samaa nimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyy nuo nimiksi?

(Ed. Viesti karkasi käsistä)

Vierailija
4/6 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuno ja Hemppa ei ole mitään oikeita nimiä, ja kuulostavat typerältä, ja Nyyrikki on naisen nimi. Jostain Kootista ja Mennesta ei voi edes sanoa mitään, liian järkyttäviä!

Vierailija
5/6 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kooti ja Kuuno...ei hemmetti...

Vierailija
6/6 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on jo ketjut aiheesta. Tuon Kuuno-nimen laittaja taisi olla tosissaan, nimi kulki heillä vissiin suvussa tai jotain ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä