Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen lauantaikoulupäivät on ihan perseestä :(

Vierailija
12.01.2013 |

Kiinnostaa ihan vitusti mennä kouluun pönöttämään kaksi kertaa vuodessa. Viikonloppukin menee ihan hukkaan. Grrrr.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no pistä se lapsi sinne kouluun pönöttämään.

Vierailija
2/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kotona kipeänä, mies koulussa ja lapsi vailla ruokaa, kun kaapit ammoittaa tyhjyyttään. Mutta toisaalta, ennen lauantaisin oli ihan normaalia, että aamupäivä meni koulussa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että... On taas ongelmat.:D

Totta kai se ottaa päähän, jos pitää itse nousta katsomaan, että lapsi myös sinne kouluun menee, mut hei... Kun tosiaan noita päiviä on vuodessa tyylin kaks, niin eiköhän ne jaksa kärsiä läpi.

Ja niillä lauantaipäivillähän saa sit aina sen jonkun lomapäivän...

Vierailija
4/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkevat meidän viikonlopun perkele!

Vierailija
5/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttais siltä.

Vierailija
6/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on yhteensä 5 lauantaikoulupäivää, eri päivinä tietenkin. Ja niillä korvataan ihan eri päiviä: toisella oli viikon syysloma, toisella kolme päivää, toisella oli pitkä viikonloppu itsenäisyyspäivänä, toisella ei.

Että aika monta päivää ne meillä sekoittaa.

Vierailija
7/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkohallituskin vinkuu jostain loppiaisen aukioloajoista ja vaatii ihmisille lepoa ja perheille yhteistä aikaa. Unohtui vain mainita, että suurin osa loppiaisen työntekijöistä on nuoria sinkkuja, jotka ovat itse pyytäneet sitä vuoroa. Sen sijaan koulun lauantaipäivät osuvat aina 100 % lapsiperheisiin. Mutta eipä kirkkoa kiinnosta, kun ei ole pyhä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme