Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiettekste mikä mua pännii

Vierailija
12.01.2013 |

Mua pännii se että olen jo kaksi viikkoa ravannut sairaalassakun mieheni sinne joutui sairastuttuaan vaosskavasti. Tupakka,alkoholi ja ylensyönti ovat syynä sairauteen.Hänet leikattiin ja nyt on jo toipumassa. Hoidan yksin lapset, käyn päivisin sairaalassa jossa olen monta tuntia. Mies vaan ihmettelee että mitenkä saan ajan kulumaan.Tuttavat soittavat minulle joka päivä monta kertaa ja kyselevät ja voivottelevat.Lääkärit sanovat että minun pitää pitää huoli siitä ja tästä ja ruokavaliosta ja hän ei saa tupakoida eikä käyttää alkoholia. Ja haistakoon p. Miten minä sen estän.

Tulen illalla kotiin ja kuuntelen lasten murheita, teen ruoat,tiskaan,pesen pyykkiä.Sitten nukkumaan ja aamulla sama homma.

Jokainen joka sanoo että juominen ja tupakanpoltto ja ylensyöminen on jokaisen oma asia niin on väärässä.

Kukaan ei tule auttamaan minua.Soitellaan vaan, kysellään ummet ja lammet että pysäytettiinkö sydän vai tehtiinkö ompeleet sydämen lyödessä ja paljonko oli sokeriarvot tänään ja pyydetään lähettämään terveisiä.

Olen valmis lataamoon tämän jälkeen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkua sairaalassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä