Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko harrastanut yhdyntää asennossa, jossa

Vierailija
11.01.2013 |

makaat selälläsi miehesi päällä? Miten käytännössä onnistuu? Entä jos iso nainen tai samankokoinen miehen kanssa, eikö mies litisty?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva asento. Minä olen pienikokoinen nainen ja mies on minuun verrattuna iso, joten tuosta kokodilemmasta en tiedä.

Perus lähetyssaarnaajaan ei voi verrata, koska tuossa tosiaan nainen makaa ainakin osalla painollaan miehen päällä, toisin kuin lähetyssaarnaajassa mies ei makaa naisen päällä.

Ei kaikkein helpoin asento, mutta onnistuu ainakin meillä ihan hyvin ja kumpikin tykkää. Veikkaan tosin että tämä asento vaatii mieheltä sen verran, ettei penis ihan kymmensenttinen ole, voi muuten tulla vaikeuksia ylettyä.

Vierailija
2/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukkoja, tai vaikka pieniä puraisuja niskaan ja korvanlehtiin, sekä miehen käsille helppo pääsy muun mukavan ohessa joka paikkaan.

Oikein mukavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon tosi pieni, 150cm ja 47kg eli tuosta kokohommasta en osaa sanoa. Kiva asento ja toi just hyvä et miehen kädet pääsee jokapaikkaan. :)

Vierailija
4/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein 180cm ja kymmenisen senttiä miestä lyhyempi, mutta ihan hyvin tuo asento sujuu. En röhnötä koko painolla miehen päällä, vaan tuen itseäni osittain jalkojen varaan.

Vierailija
5/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 168/58, mies 184/90.

Vierailija
6/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan täsmälleen saman kokoisia ja yleensä nojaan kyseisessä asennossa käsiini. Lepotauoilla ja lopuksi pötkötän kokonaan miehen tiukassa syleilyssä mutta muuten nostan lantiota ylös. Vaikeinta tuossa asennossa on siihen pääseminen mutta on sen arvoista. Läheisyys on ihan eri luokkaa kuin vaikka lusikassa eikä tule varsinkaan iltaisin uneliasta oloa kesken kaiken.

Vierailija
7/7 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin minä olen aika pienikokoinen, joten voin kyllä ihan surutta maata miehen päällä. Uskoisin kuitenkin, että ihan hyvin pärjää isompikin nainen siinä päällä, vaikka nojaten käsiin/kyynervarsiinsa. Parasta asennossa on se, että miehen kädet voi vaeltaa kehon etupuolella, ja minusta penis tulee mukavassa kulmassa siinä asennossa. Kannattaa kokeilla!